Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Tvoja tvár finišovala ako líder, v 12+ s najsilnejším podielom

07.11.2016, 11:11 | pol | © 2016 News and Media Holding

Druhá séria zábavnej imitačnej šou Markízy Tvoja tvár znie povedome sa rozlúčila v nedeľnom prime-time ako líder trhu v oboch hlavných cieľových skupinách. V 12+ mal program najvyšší trhový podiel v rámci série.

  • Tlačiť
  • 0

Finále Tvoja tvár znie povedome sledovalo 319-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri podiele 34,9 percenta. V 12+ mala šou 515-tisícové publikum a share 32,6 percenta. Išlo o najsledovanejší program dňa v oboch cieľovkách.

Celá druhá séria dosiahla priemernú sledovanosť 336-tisíc divákov a share 32,3 percenta. V 12+ bol priemer 520-tisíc divákov a podiel 29,1 percenta.

Hoci išlo o nadpriemerné čísla, na prvú sériu z jari tohto roka sa nedoťahovali. Úvodnú edíciu licencovanej šou sledovalo v priemere 470-tisíc mladších divákov (41,4 %) a 702-tisíc v 12+ (36,2 %). Meno víťazky druhej série - Mária Čírová - bulvárne médiá prezradili vo výraznom predstihu (Markíza nakrúcala od mája do júla). 

Tvoja tvár znie povedome 2 - sledovanosť
Dátum Rtg/ 12 - 54 (tis.) Shr/12 - 54 (%) Rtg/12+ (tis.) Shr/12+ (%)
4. 9.2016 360 35,7 549 31,7
11. 9. 2016 358 35,2 536 31
18. 9. 2016 336 32 520 28,4
25. 9. 2016 286 26 448 23,9
2. 10. 2016 339 31 520 27,9
9. 10. 2016 389 34,7 588 30,9
16. 10. 2016 365 33,2 553 29
23. 10. 2016 302 28,4 480 26,5
30. 10. 2016 310 32,3 488 30,3
6. 11. 2016 319 34,9 515 32,6
Priemer 336 32,3 520 29,1

Finále Tvojej tváre odsunulo na pozíciu trhovej dvojky Česko Slovensko má talent na Joj, ktorý mal 226-tisíc mladších divákov (21,5 %) a 329-tisíc divákov 12+ (18,2 %). Seriál Doktor Martin na Jednotke sledovalo 155-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (13,8 %) a 316-tisíc v 12+ (15,8 %).

Markíza nasadí v nedeľnom slote namiesto zábavnej šou v ďalších týždňoch filmy, začne Kameňákom 5. Joj bude Talent vysielať do konca novembra. Tretia séria Tvojej tváre príde v roku 2017.

V sobotnom prime-time mala navrch takisto Markíza s filmom R.I.P.D., ktorý videlo 237-tisíc divákov (23,1 %) a 315-tisíc v 12+ (17,8 %).

Joj mala s filmom Hobit: Bitka piatich armád sledovanosť 154-tisíc divákov (17,1 %), v univerzálnej cieľovke to bolo 208-tisíc divákov (13,6 %). Strom želaní na Jednotke si pozrelo 65-tisíc mladších divákov (6,1 %) a 180-tisíc celkovo (9,5 %).

Najsledovanejším programom dňa v oboch cieľovkách boli Televízne noviny na Markíze, ktoré sledovalo 271-tisíc mladších divákov (28,3 %) a 546-tisíc v 12+ (30,3 %).

Piatkový večer ovládlo Milujem Slovensko s 287-tisíc mladšími divákmi (25 %). V 12+ mala relácia Jednotky 607-tisíc divákov pri podiele 29,2 percenta, išlo o najsledovanejší program dňa.

Trhovou dvojkou bola Markíza s reprízou Hornej Dolnej, ktorú sledovalo 180-tisíc mladších divákov (15,8 %) a 260-tisíc celkovo (12,5 %). Joj vysielala film Hry o život: Skúška ohňom, ktorý si pozrelo 136-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (15 %) a 178-tisíc v 12+ (11,1 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Česko Slovensko má talent, Doktor Martin, Jednotka, Markíza, Milujem Slovensko, RTVS, sledovanosť, Strom želaní, TV Joj, Tvoja tvár znie povedome

Diskusia (0 reakcií)