Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

TV Joj sa zúčastní eventu Domino Day

30.08.2007, 17:01 | Lukáš Kočišek | © 2007 News and Media Holding

Televízia Joj event odvysiela v novembri súčasne s

  • Tlačiť
  • 1

weijers_logo.gif

Televízia Joj dnes oznámila svoju účasť na medzinárodnom evente Domino Day. "Projekt budeme vysielať naživo celý jeden novembrový večer súbežne s ostatnými súťažiacimi krajinami," povedal pre Mediálne.sk programový riaditeľ TV Joj František Borovský. Televízia zároveň spustila nábor na súťažiacich do projektu, ktorý potrvá do najbližšieho pondelka. Holandská produkcia následne z castingu sformuje družstvo, ktoré bude na evente reprezentovať Slovensko.

domino_day_2006.jpg


Záber z Domino Day 2006.

Domino Day je každoročne organizovaný pokus o prekonanie rekordu v počte zhodených domino kameňov. Každý rok má podujatie iný tematický motív, ročník 2007 nesie názov Domino Day: Falling into Life. Event organizuje od roku 1986 Robin Paul Weijers prezývaný Mr. Domino pod značkou svojej spoločnosti Weijers Domino Productions.

Tento rok plánujú organizátori postaviť 4,5 milióna domino kameňov v hale WTC Expo Center v holandskom meste Leeuwarden. Ich ambíciou je prekonať rekordný počet zhodených domino kameňov z ročníka 2006, ktorý je na úrovni 4 079 381 z celkového počtu 4 400 000. Finálnu domino skladačku tvorilo 90 staviteľov z trinástich krajín sveta približne dva mesiace.

Minulý rok event sledovalo približne 85 miliónov divákov na celom svete. Slovensko sa ho aktívne zúčastní po prvýkrát. Každá krajina disponuje vlastným moderátorom, TV Joj podľa informácií denníka Nový Čas oslovila na tento post Mateja Cifru.

Event Domino Day produkuje Weijers Domino Productions v spolupráci so spoločnosťami Endemol Nederland, RTL Television a SBS6 Television.

Záznam z Domino Day 2006

  • Tlačiť
  • 1