Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

TV Joj radikálne mení vizuál. Pozrite si videoukážku

22.09.2012, 19:22 | Lukáš Kočišek | © 2012 News and Media Holding

Súčasne s novým vizuálom televízia komunikuje aj nový claim

  • Tlačiť
  • 48

tv_joj_logo_nove.gif.gif

Televízia Joj od nedele kompletne zmení svoju vizuálnu podobu. Ambíciou televízie bolo osviežiť grafiku, ako aj on-air komunikáciu loga a informácie o programe.

Menia sa úplne všetky jingle, predely, grafika upútaviek či informačné lišty.

"Nový vizuál TV Joj vznikal prirodzene a úplne spontánne. Základným princípom animácie je takzvaná harmonika, ktorá v jingloch odkrýva inú realitu ako sa na začiatku zdá. To znamená, že ak sa zdá, že dvaja ľudia majú k sebe blízko, v skutočnosti môžu mať k sebe veľmi ďaleko a podobne. To je aj princíp televíznej tvorby, ktorá s touto realitou pracuje napríklad v seriáloch a zábave,“ vysvetlil pre Mediálne.sk základnú ideu nového vizuálu šéf kreatívy TV Joj Ondrej Garan Hutník.

Novinkou bude napríklad to, že okrem názvu titulu, ktorý nasleduje v programe, sa bude graficky komunikovať aj reálny čas, keď sa daná relácia presne začína. Najväčšia dôležitosť v novej grafike je kladená na deň a vysielací čas programu, tieto informácie budú komunikované prostredníctvom výrazne veľkých písmen.

Zdroj: TV Joj

Výrazná zmena nastala aj v rámci farebnosti identu, ktorá je rôznofarebná, využívajúc pastelové odtiene. „Snažili sme sa to celé urobiť tak, aby mal divák pocit, že stále objaví niečo nové. A, samozrejme, aby sa pri tom nenudil a navyše dostal plnohodnotné informácie,“ dodal šéf kreatívy.

V samotných jingloch a predeloch televízia používa opäť aj tváre svojich relácií a seriálov (napríklad Česko Slovensko má talent, Panelák, Nové bývanie, Recept na bohatstvo a ďalšie), v packshotoch potom aj rôznych protagonistov hlavných akvizičných seriálov (Kosti, Vtierka Castle či C.S.I.). Postupne sa budú objavovať aj ďalšie jingle so známymi i neznámymi tvárami. „Celkovo sme chceli, aby vizuál našej televízie pôsobil sviežo a moderne a zároveň bol maximálne funkčný,“ doplnil Hutník.

Zdroj: TV Joj

Súčasne s novým vizuálom televízia komunikuje aj nový claim, ktorý sa taktiež postupne vyvíjal. "Na začiatku to bola „Viditeľne iná televízia“. Keďže si však TV Joj výrazne posilnila svoju pozíciu na trhu a pre mnohých divákov je už teraz na prvom mieste na ich diaľkovom ovládači, prišiel čas na nový claim – „Viditeľne tvoja“," uzavrel Ondrej Garan Hutník.

Aktuálny vizuál používa Joj s drobnými grafickými obmenami od 1. januára 2011, keď po roku a troch mesiacoch vymenila ident nasadený v októbri 2009. Prvýkrát od roku 2007 sa vtedy stanica začala identifikovať najmä prostredníctvom svojich celebrít. Tie z doterajšieho vizuálu opäť zmizli, nahradila ich modelka v abstraktných výjavoch plných farebných geometrických tvarov. Ident sa naďalej niesol v štýle pixilácie obrazu.

Nový vizuál nasadí TV Joj od nedeľného večera.

Tvorcovia nového vizuálu TV Joj:

Art director: Ondrej Garan Hutník
Hlavný dizajnér a autor: Miro Šišma
Dizajnér a animátor: Dalibor Hriadel
Réžia: Marián Kolík
Animácia VIZ: Jano Tokár
Hudba: Peter Graus, Tomáš Zubák a Maroš Kachút
Produkcia: Erika Hrdlicová
Zvuk: Martin Zimányi

Zdroj: TV Joj

Zdroj: TV Joj

Zdroj: TV Joj

Zdroj: TV Joj

Zdroj: TV Joj

Zdroj: TV Joj

Zdroj: TV Joj

Zdroj: TV Joj

Zdroj: TV Joj

Zdroj: TV Joj

Zdroj: TV Joj

Zdroj: TV Joj

Zdroj: TV Joj

Zdroj: TV Joj

  • Tlačiť
  • 48