Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

TV Bratislava oslavuje piate výročie kampaňou

29.02.2012, 13:53 | Lukáš Kočišek | © 2012 News and Media Holding

Zameraná je na existujúcich aj potenciálnych divákov. Pozrite si vizuál.

  • Tlačiť
  • 0

tv_bratislava_logo

Metropolitná televízia Bratislava tento mesiac oslávila piate výročie svojho vzniku. Pri tejto príležitosti spustila v polovici februára kampaň, ktorá potrvá do konca marca.

Základným vizuálom kampane je dvojica dievčat, redaktoriek televízie, oblečených v koktailových šatách, pod siluetou Bratislavy. Jemný text v pozadí „Pekné mesto – pekní ľudia“ má podľa riaditeľky TV Bratislava Márie Urlandovej poukázať na príslušnosť k mestu a prispieť k pocitu spolupatričnosti.  

"Koncept komunikácie sa zameriava na dve skupiny obyvateľstva. Jednou z nich sú tí, ktorí televíziu pozerajú, druhou sú obyvatelia, ktorí ju poznajú, ale nepozerajú. Tých prvých by mala zaujať kampaň v televízií a na webe, tých nerozhodných má presvedčiť exteriérová reklama a inzercia v tlačových médiách," vysvetlila pre Mediálne.sk Urlandová.

tv_bratislava_kampan_5_vyrocie

V kampani televízia využila mix mediatypov: exteriérová reklama, televízia, web a tlačové médiá. Regionálne je zameraná na územie Bratislavy. V outdoore ako reklamné plochy slúžia citylighty v rôznych častiach Bratislavy. Televíznu časť kampane predstavuje séria jinglov, blahoželaní od osobností Bratislavy: umelcov, politikov a prominentov.

„Self-promo prostredníctvom vyjadrení osobností sme použili už pred piatimi rokmi, pri štarte televízie, ako aj pri prvom výročí. Vtedy to bolo pre nedostatok času a financií, ale ukázalo sa to ako efektívne a účinné. Napokon túto formu v poslednej dobe využívajú aj celoplošné médiá,“ skonštatovala Urlandová.
 
TV Bratislava má naplánovanú aj printovú inzerciu v regionálnom periodiku Bratislavský kuriér a v novinách miestnych častí. Podporená bude aj PR článkami o televízii.

Kreatívny koncept kampane vznikol in-house. Jeho autormi sú Mária Urlandová, interný grafik Juraj Lech a account manažérka Eva Čekovská. Televízne jingle spracovali redaktori Rastislav Iliev a Monika Hucáková. Podľa Urlandovej ide o nízkorozpočtovú kampaň, čo sa týka priameho financovania. "Televízia vo veľkej miere využila domáce zdroje na pracovisku televízie a mediálne bártrové dohody," dodala.

TV Bratislava po piatich rokoch vysielania investovala do novej techniky, zakúpila nové kamery do štúdia, nový server a nové strižne. "Bolo potrebné sa plne prispôsobiť na formát 16:9," vysvetlila Urlandová. Programové zmeny podľa jej slov neboli špeciálne plánované na čas kampane. "Tie prichádzajú online podľa možností,“ doplnila.

Stanica tiež rozširuje svoje pokrytie, okrem spoločností UPC Broadband Slovakia a Digi Slovakia začala v decembri 2011 jej signál šíriť aj IPTV služba Magio od Telekomu. "Istá novinka bude aj zo strany UPC – v komfortnejšom sledovaní metropolitnej televízie. Dlho sme čakali, kým to bude technicky možné a teraz je to tu ako darček divákom k piatemu výročiu,“ uzavrela Mária Urlandová.     

TV Bratislava vysiela od 16. februára 2007. Jej programovú štruktúru tvorí spravodajstvo, publicistika, záznamy z mestského zastupiteľstva, tematické magazíny a dokumentárne filmy. Spravodajský servis vysiela v premiére každý pracovný deň. Financovaná je z objednávok na výrobu programov a z reklamy.

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)