Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Towercom má nové čísla o počte ľudí prijímajúcich DVB-T signál

30.05.2017 | Michal Vasko

Diskusia (7 reakcií) Pravidlá diskusie

30.05.2017 | righty

aj zo strany Towercomu aj Markízy je to taká hra, ktoré číslo mi aktuálne vyhovuje. zoberieme štvrtinu populácie, ktorá prijíma signál signál cez DVB-T a všetky zmluvy na satelitné, káblové či IP-vysielanie a raz-dva zažijeme populačnú explóziu. tá zabezpečí našej krajine prosperitu na dlhé stáročia dopredu. samozrejme aj Towercomu a o Markíze ani nehovorím, lebo tá to celé ešte nakalibruje správnym kalibrom.

30.05.2017 | jannys

keď zrušia ČT1, ČT1, Senzi zdarma, tak to môžu zabaliť, bude to posledný klinec do rakvy DVB-T / T2.

30.05.2017 | jannys

ČT2

30.05.2017 | petox

"Zmerala to agentúra GfK koncom marca, testovacia vzorka predstavovala tisíc ľudí." takze statisticka ochylka na takom malom mnozstve ludi bude niekde medzi 0 a 100%...takisto ako pri ich predpovedi vysledkov volieb a tie vsetci vieme, ze dopadli uplne inak ako predpovedali (vid kotleba, kdh)

30.05.2017 | Hatala Miloš

K poslednému bodu-50-tisíc domácností odišlo z Dvbt.atd. núti k zamysleniu-divák si nedemontoval Dvbt anténu ani kábelový rozvod veľká väčšina TV.divákov má v domácnosti 2-3-4 televízory a k jednému z nich sa kvôli Markíze dokúpil satelit-podľa Markízy však odišiel za ňou z Dvbt-dokúpenie novej TV služby k jednej telke-predsa neznamená automaticky odchod z Dvbt.Iný príklad ak si divák káblovky doplnil satelitom svoj komfort kvôli stanici ktorá v káblovke nie je ale káblovku naďalej sleduje odišiel z káblovky?či zostal-zvláštna filozofia TV.Markíza resp.jej vedenia, ďalšie pod.príklady asi netreba uvádzať..K návratu do Dvbt-ak by bola divácka obec v terestriáli zanedbateľná TV.Markíza by nemala žiadny dôvod vrátiť sa.

31.05.2017 | Hatala Miloš

Na základe prieskumu GFK prízvukuje že gro Dvbt prijímačov je v domácnostiach chatách či chalupách.Ani jedna z agentúr či GFK či TNS však nerobí prieskum v Domovoch dôchodcov,nemocníc, internátov, hotelov atď. kde sa televízia tiež so záujmom pravidelne sleduje. Su to desaťtisíce divákov na ktorých sa v peoplemetrovom meraní ako aj v prieskumoch akosi zabudlo..A je to práve Dvbt ktoré sa v týchto zariadeniach najčastejšie používa hlavne kvôli jednoduchému príjmu ako aj káblového rozvodu.Dnes je bežný štandard aby bol televízor na každej izbe vo všetkých typoch uvedených zariadení.

31.05.2017 | maugli2

Neviem, načo sa táto téma omieľa donekonečna, hoci je jasné, že sa omieľajú bludy. Celé je to o reklame. Reklamné spoločnosti, ako práčky čiernych peňazí, vždy budú prezentovať také čísla, ktoré zabezpečia vypranie maxima peňazí. Keby sa odrážali od reálnych čísel, napr. v prípade Narkozy, tak by reklamanti určite nechceli platiť viac, ako polovicu toho, čo zaplatia.
V vlastnému DVB T: Má x nehnuteľností, v nich asi 7 TV. Tam kde bývam mám aj Magio s 2 boxami a 100 programami. To zapínam len vtedy, keď potrebujem niečo nahrať a pozeraž bez reklamy. Všade je DVBT, aj tam, kde je Magio. Neviem, či normálny človek, ktorá má hlboko do vrecka chce platiť za niečo, čo má v DVB T. Ja napr som vypadnutie Narkozy z DVB T ani nezaregistroval, lebo som to nikdy nepozeral. Moja žena to zbadala, lebo vždy ráno zapla tú rennú reláciu, no ja som na to bol alergický (úplný hnoj), tak keď som vstal, tak to obyčajne prepla. Dnes to nepozerá ani ona, lebo zapínať Magio sa jej nechce, no skôr to hovorí o tom, že to pre ňu nemá až takú cenu.
Dosť negatívna správa je to, že do platenej ponuky ide aj ČT. To sa dalo pozerať dnes bez platenia, len s kúpeným dekoderom. Faktom ale je, že to vyžadovalo TV s DVB T2, čo tiež nemá každý.