Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

TOP 20: Priateľky silnejšie ako Televízne noviny

19.03.2008, 15:44 | Lukáš Kočišek | © 2008 News and Media Holding

Na vrchole rebríčka TOP 20 najsledovanejších programov slovenských televízií nie sú po dlhých mesiacoch Televízne noviny Markízy.

  • Tlačiť
  • 1

TOP_20_MEDIALNE.gif

Na vrchole rebríčka TOP 20 najsledovanejších programov slovenských televízií nie sú po dlhých mesiacoch Televízne noviny Markízy. Na prvé miesto sa v 11. týždni prepracovala premiéra nového sitcomu Priateľky. Televízne noviny prišli v celotýždňovom priemere o ďalších takmer 50-tisíc divákov a umiestnili sa druhé.

Tretiu a štvrtú priečku obsadili ďalšie dva diely rozbiehajúcej sa druhej série seriálu Markízy Ordinácia v ružovej záhrade. Piatym najsledovanejším programom je druhá večerná spravodajská relácia Markízy obratá o značku Televízne noviny - Dnes.

Ťažiskový projekt Markízy Elán je Elán klesol o ďalšie dve priečky, umiestnil sa ôsmy. Silnejšia bola aj pondelková a piatková repríza sitcomu Susedia.

Najsledovanejším filmom sa na pätnástom mieste stala piatková večerná snímka Markízy Rozhodujúci úder Jackieho Chana. Z filmov sa do rebríčka dostali aj ďalšie tituly Markízy - Láska jedného kňaza a Vojna svetov. Na dvadsiatke sa umiestnila pondeľňajšia romantika Jednotky v podaní titulu Rosamunde Pilcher: Dedičstvo lásky.

TV Joj reprezentujú na šestnástom mieste už tradične Noviny, Jednotke sa do rebríčka vrátila Pošta pre teba, event OTO 2007 skončil deviaty a trojicu reprezentantov Jednotky uzatvára spomínaný romantický film.

11. týždeň 2008

v rebríčku TOP 20 Mediálne.sk

Najviac divákov:

priatelky_logo_markiza.gif


954 tis.

Priateľky, Markíza

Najsledovanejší zábavný program:

elan_je_elan_logo_mini.gif


714 tis.

Elán je Elán, Markíza

Najsledovanejší seriál:

priatelky_logo_markiza.gif


954 tis.

Priateľky, Markíza

Najsledovanejší film:

578 tis.

Rozhodujúci úder Jackieho Chana, Markíza

Najväčší prírastok divákov:

Relácii sa minulý týždeň extrémne zvýšila sledovanosť po návrate zo štvrtka na sobotu:

+ 212 tis.

Pošta pre teba, Jednotka

Najväčší prepad:

- 48 tis.

Televízne noviny, Markíza

Priemerný počet divákov spravodajstva:

Správy STV:

380 tis.

(neumiestnili sa v TOP 20)

Televízne noviny:

909 tis.

Noviny:

538 tis.

Počet položiek v TOP 20:

v zátvorke hodnota z minulého týždňa

Jednotka:

3 (1)

Dvojka:

0 (0)

Markíza:

16 (18)

Joj:

1 (1)

Spôsob zostavovania rebríčka: Rebríček je zostavený z dvadsiatich najsledovanejších programov slovenských televízií monitorovaného týždňa. Parametrom je dosiahnutý rating resp. počet divákov. Do rebríčka sú zaraďované iba programy, ktorých stopáž je vyššia než päť minút. Periodicky sa opakujúce relácie sú do rebríčka zahrnuté jednorazovo vo forme týždenného priemeru. Sporadicky je využitý aritmetický priemer, ktorý sa môže mierne odlišovať od oficiálnych údajov, neovplyvňuje však konečné poradie programov.

Zdoje údajov:

  • ■ PR oddelenie TV Markíza a Komunikačné centrum STV zasielajú redakcii Mediálne.sk denne výstupy v rozsahu denný a prime-time share, podiely prime-time vlastných relácií
  • ■ výsledky TV JOJ získava redakcia Mediálne.sk z web stránky TV JOJ
  • ■ Markízatext, strana 399

Vzhľadom na skutočnosť, že výsledky sú zostavené z rôznych zdrojov, uvádzané hodnoty sledovanosti sú len informatívne a negarantované. Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje spoločnosť TNS, financujú ho televízie združené v spoločnosti PMT.

  • Tlačiť
  • 1

Tagy sledovanosť