Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Tipos si objednal cez Núňeza novú lotériu na Markíze. Pôjde v lukratívnom čase

01.08.2019, 17:06 | Martin Poláš | © 2019 News and Media Holding

Lotériová spoločnosť Tipos, ktorej akcionárom je ministerstvo financií, ide do televízie s novou súťažou. Vysielať sa bude počas celej jesennej sezóny na Markíze v sledovanom čase pred seriálom Oteckovia. Dodávateľom relácie je spoločnosť režiséra Petra Núňeza, ktorej štátna firma zaplatila takmer 1,4 milióna eur vrátane dane.

  • Tlačiť
  • 2

Tipos si priestor vo vysielaní slovenských televízií objednáva dlhodobo. Okrem menších, sezónne nasadzovaných lotérií a súťaží si firma platí za vysielací čas aj priebežne.

Za večerné vysielanie záznamov žrebovaní číselných lotérií Markíze za tento rok zaplatila 900-tisíc eur vrátane DPH, Joj za vysielanie relácie Tipos Info vyše 1,4 milióna. Platba pre RTVS za vysielanie žrebovaní je 360-tisíc eur, rovnakú sumu firma uhradila Joj za vysielanie sponzorských odkazov a upútaviek k relácii Športovec mesiaca. Ta3 za upútavky k Športovcovi mesiaca poslala 144-tisíc.

Aktuálne uzavrel Tipos ďalší veľký kontrakt, tentoraz nie priamo s televíziou, ale s firmou Nunez NFE, ktorá patrí režisérovi a producentovi Petrovi Núňezovi. Ten už s Tiposom v minulosti spolupracoval napríklad pri reláciách Cena je správna a TV Šanca. Firma bola klientom Núňezovej mediálnej agentúry Loco Agency.

Celú jeseň pred Oteckami

Nunez NFE nedávno pre Tipos zabezpečil vysielanie novej lotérie s názvom Lovci peňazí. Na Markíze pôjde od začiatku septembra v podvečernom čase. Na lotériu sú naviazané žreby, ktoré môžu súťažiacemu zabezpečiť účasť v televíznej hre. Tipos ich predáva po tri eurá a do obehu ich dal milión.

„Lovci peňazí je výborný lotériový televízny produkt a na rozdiel od iných lotériových TV formátov má podľa mňa šancu dlhodobo sa udržať v stabilnom slote,“ hovorí o relácii P. Núňez.

Tipos si u Núňezovej firmy objednal 80 častí relácie, pričom partnera v zmluve zaviazal, aby zabezpečil ich odvysielanie na Markíze. Konkrétne sa v zmluve píše o slote o 17:53 pred seriálom Oteckovia, ktorý beží každý pracovný deň.

Moderátorom lotérie bude Filip Tůma, ktorý zároveň stvárňuje v seriáli jednu z hlavných postáv. V inom vysielacom čase by relácia mohla ísť, len ak by dosiahla 15 dní po sebe priemerný trhový podiel v komerčnej cieľovke 12 – 54 nižší ako 25,5 percenta.

Lotéria bude 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 2

Tagy Markíza, Peter Núňez, Tipos