Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

The Voice Česko Slovensko viedol pri štarte u mladých, rekord Čo ja viem

11.02.2019, 19:23 | pol | © 2019 News and Media Holding

Spevácka šou The Voice Česko Slovensko sa na Markíze v nedeľu večer uviedla ako líder trhu v komerčne cieľovke 12 – 54. V 12+ malo navrch V siedmom nebi. V komerčnej cieľovke viedla Markíza aj v sobotu, v piatok malo najviac divákov Čo ja viem na Jednotke.

  • Tlačiť
  • 0

Prvú časť The Voice Česko Slovensko si v nedeľu na Markíze o 20:30 pozrelo 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Čo ja viem, Markíza, RTVS, sledovanosť, Strážmajster Topinka, The Voice Česko Slovensko, TV Joj, V siedmom nebi, Všetko čo mám rád, Záhady tela

Diskusia (0 reakcií)