Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Televízie na budúci rok opäť zdražia reklamu. Ceny dvíha Markíza i Joj

05.11.2019, 14:07 | Martin Poláš | © 2019 News and Media Holding

Záujem inzerentov o televíznu reklamu je na slovenskom trhu naďalej vysoký. Najväčšie komerčné televízie si tento rok vezmú z ich marketingových výdavkov takmer polovicu. Markíza a Joj aj tentoraz dvihnú ceny reklamy, vyplýva z obchodnej politiky televízií na rok 2020.

  • Tlačiť
  • 3

Markíza upravuje základný index, teda media gross CPP z 1 350 na 1 550 eur. Ceny reklamného priestoru v roku 2020 teda najsledovanejšia televízia zvýši o 14,8 percenta.

Okrem toho Markíza upravuje indexy v prime-time – na 1,25 z bázického CPP, aj off-time – na úroveň 0,65 rátanú po novom takisto z bázy namiesto prime-timeu.

Neprehliadnite

„Mesačné indexy sme nemenili, keďže skupina Markíza úspešne vyrovnala ponuku a dopyt z hľadiska mesiacov,“ hovorí šéf obchodu Markízy Juraj Máťuš, ktorý zároveň priblížil, že CPP grid pre garantovaných klientov narástol o dve percentá.

Markíza však zvyšuje príplatky za nákup pozícií. Najvyšší 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 3

Tagy Markíza, TV Joj, výdavky na reklamu