Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Televízia 2.0. Netflix chce divákov pritiahnuť interakciou

09.08.2019, 17:22 | reb | © 2019 News and Media Holding

Streamingová spoločnosť Netflix avizuje plány v ponuke pre svojich najmenších divákov. Detskému publiku chce ponúknuť interakciu, ktorá sa jej pri iných programoch najmä u dospelých divákov ukázala ako efektívna. V súčasnosti pripravuje epizódy vybraných detských titulov, v ktorých budú o priebehu deja opäť rozhodovať sledujúci.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

Netflix

Netflix plánuje pripraviť interaktívne vydania programov Carmen Sandiego, Baby šéf (Boss Baby) a Last Kids on Earth. Podľa všetkého nepôjde o celé interaktívne série seriálov, ale skôr o filmy alebo jednorazové špeciály.

Informácie uviedli zdroje agentúry Bloomberg blízke Netflixu, ktoré si neželajú byť menované, nakoľko streamingová firma tieto plány oficiálne nekomunikovala. Netflix prvýkrát uviedol interaktívny program v júni 2017. Aj v tomto prípade išlo o kreslenú rozprávku – Puss in Book s postavami zo Shreka.

Neprehliadnite

Agentúra pripomína, že internetová televízia sa pustila do podobného projektu v rámci detských programov preto, že v dnešnej dobe sú televízne obrazovky súčasťou života najmenších, prakticky s nimi vyrastajú. Často na ne hovoria, vedú s nimi jednostranné debaty, alebo do nich dokonca udierajú, len aby sa priblížili príbehu, ktorý sledujú.

Rozhodovali v dráme aj divočine

Pozitívne prijatie tohto experimentu s Puss in Book s Kocúrom v čižmách či vajcom Hupky Dupky povzbudil Netflix, aby odštartoval interakciu aj s dospelým publikom. Koncom minulého roka preto zaradil spin-off futuristickej drámy Black Mirror s názvom Bandersnatch.

Diváci túto aktivitu privítali. Takmer 90 percent z tých, ktorí špeciál sledovali, si vybralo z ponúkaných možností. Aj toto číslo znovu motivovalo Netflix pustiť sa do ďalších programov, ktoré divákov „vtiahnu“.

V celovečernom filme Black Mirror Bandersnatch ponúkol Netflix možnosti výberu niekoľkokrát, súčasťou deja tak boli po diváci celý čas. Takisto pri programe You vs. Wild, v ktorom si volili, ako sa v divokej prírode zaobíde známy dobrodruh Bear Grylls. Netflix ho uviedol v apríli.

Pre streamingovú platformu je tiež otázkou, v akých 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Netflix

Diskusia (0 reakcií)