Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Tanec snov na maxime, u mladých si prvenstvo udržala Markíza

20.04.2015, 12:05 | Martin Poláš | © 2015 News and Media Holding

Tanečno-charitatívna súťaž Tanec snov na Joj má za sebou dosiaľ ratingovo najúspešnejšie vydanie. Relácia zopakovala víťazstvo u publika nad 12 rokov z minulých týždňov, v komerčnej cieľovke 12 – 54 však mala opäť viac divákov Markíza.

  • Tlačiť
  • 0

Predposledné vydanie Tanca snov sledovalo dovedna 586-tisíc divákov, doterajším maximom bolo 572-tisíc ľudí v poslednú marcovú nedeľu.

V univerzálnej cieľovke bola Joj trhovým lídrom (31,4 %), film Útok na Biely dom na Markíze uprednostnilo po 20:30 405-tisíc divákov (21,4 %).

Opačná bola situácia u mladšieho publika, kde film Markízy zaujal 328-tisíc divákov (29,8 %). Tanec snov mal v 12 – 54 263-tisíc divákov a share 24,3 percenta. Doterajšie ratingové maximum tanečnej súťaže u mladých bolo prakticky na rovnakej úrovni – 15. marca sledovalo šou 262-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov.

Najsledovanejším programom nedele boli Televízne noviny Markízy, ktoré videlo 696-tisíc ľudí (33,9 %), z toho 367-tisíc z komerčnej cieľovky (33 %).

V posledný deň v týždni divákov zaujali aj politické diskusie RTVS a Ta3, v oboch boli hosťami premiér Robert Fico a odvolávaný podpredseda parlamentu Ján Figeľ.

Reláciu O 5 minút 12 sledovalo na Jednotke 282-tisíc divákov (23,3 %), v komerčnej cieľovke išlo o 101-tisíc divákov (14,6 %). V 12+ bola Jednotka vďaka nadpriemernému výkonu formátu trhovým lídrom.

Prvú časť diskusie V politike na Ta3 so skorším začiatkom o 11:00 sledovalo podľa peoplemetrov 166-tisíc divákov (17 %), z toho 42-tisíc mladých (7,2 %).

V sobotu sa podarilo večerné víťazstvo z minulého týždňa zopakovať Joj s premiérou filmu Práskač. Ten si pozrelo 287-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (25,8 %) a 442-tisíc celkovo (23,6 %).

Markíza konkurovala s filmom Šmolkovia, ktorí v 12 – 54 zaujal 259-tisíc divákov (22,6 %). V 12+ mala televízia v tom čase 299-tisíc divákov (15,3 %).

Na pozíciu trhovej dvojky v 12+ sa doťahovala Jednotka s Nečakanými stretnutiami, ktoré po 20:20 sledovalo 280-tisíc ľudí (13,8 %). Pred Šmolkov sa napokon Jednotka dostala s Pravdivými príbehmi s Katkou Brychtovou, ktoré mali celkovo 307-tisíc divákov (14,9 %).

RTVS mala nad bežným priemerom v sobotu Dvojku vďaka podvečernému hokeju Slovensko – Bielorusko. Najviac divákov mala druhá tretina – 324-tisíc (24,3 %), z toho 197-tisíc mladších (26,7 %). Dvojka bola s prípravným duelom reprezentácie trhovým lídrom.

Pozícia najsledovanejšieho programu dňa zostala Televíznym novinám Markízy (295-tis. / 32 % v 12 – 54, 598-tis. / 34,8 % v 12+).

Piatok priniesol po 20:30 relatívne vyrovnaný súboj v komerčnej cieľovke. Lídrom v nej bola Markíza s Búrlivým vínom, a to aj napriek tomu, že seriál zaznamenal svoj historicky najnižší rating na úrovni 217-tisíc divákov, čo televízii prinieslo share 19,1 percenta.

Čo ja viem na Jednotke uhralo svoje doterajšie maximum v rámci aktuálnej série, keď interaktívnu súťaž sledovalo 200-tisíc divákov vo veku do 12 do 54 rokov, o symbolickú tisícku viac ako pri štarte relácie na Veľkonočný pondelok. Čo ja viem dosiahlo trhový podiel 17,6 percenta.

Joj mala s filmom Marmaduke 175-tisíc mladších divákov, čo znamenalo trhovým podiel 16 percent.

V 12+ s výraznejším odstupom dominovala Markíza, v univerzálnej cieľovke malo Búrlivé víno 562-tisíc divákov (27,2 %). Čo ja viem uprednostnilo 364-tisíc ľudí (17,7 %), film na Joj 227-tisíc (11,7 %).

Aj v piatok boli najsledovanejšou reláciou trhu Televízne noviny na Markíze (291-tis. / 32 % v 12 – 54, 626-tis. / 35,5 % v 12+).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Búrlivé víno, Čo ja viem, Nečakané stretnutia, Pravdivé príbehy s Katkou Brychtovou, RTVS, sledovanosť, Tanec snov, Televízne noviny

Diskusia (0 reakcií)