Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Talent štartoval ako výrazný líder, najsilnejšie v histórii

02.09.2015, 10:53 | Martin Poláš | © 2015 News and Media Holding

Nasadenie nového ročníka šou Česko Slovensko má talent vyšlo TV Joj na výbornú. Premiérový diel sa v utorok stal najsledovanejším programom dňa v komerčnej cieľovke a dokonca zaznamenal najúspešnejší štart v rámci všetkých piatich edícií federálnej súťaže.

  • Tlačiť
  • 0

Joj si prvý raz vyskúšala nasadenie úvodu talentovej šou mimo víkendu – sviatočný štart programu na Deň ústavy si nechalo ujsť 475-tisíc divákov z komerčnej cieľovky. Stanica mala po 20:40 trhový podiel 39,7 percenta.

Ide o historicky najsilnejší štart talentovej súťaže na Joj – najviac divákov – 418-tisíc – bolo predtým pri obrazovkách na začiatku tretej série v roku 2012.

Úvodná castingová epizóda dosiahla aj najvyšší share formátu, čo sa týka úvodných vydaní. Doterajšie maximum držal takisto štart tretej série spred troch rokov s podielom 33,8 percenta.

Joj zaknihovala s úvodnou epizódou aktuálnej série rekord aj v univerzálnej cieľovke 12+, v ktorej reláciu sledovalo 730-tisíc, čo je takisto historické maximum licencovanej súťaže v rámci úvodných epizód.

Predchádzajúci ročník sa na jeseň 2013 uviedol sledovansťou 376-tisíc divákov v 12 - 54 (31,7 %) a 556-tisíc v 12+ (27,5 %). V rámci štvrtej série nedosiahla žiadna časť taký share ako prvý diel piateho ročníka.

Markíze v utorok na líderstvo nepomohlo ani nasadenie premiéry českej komédie Dědictví aneb Kurvaseneříká. Na pokračovanie populárnej snímky z 90. rokov bolo zvedavých 298-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (26,2 %). V 12+ sledovalo komédiu 446-tisíc divákov (23,3 %).

RTVS počas sviatočného večera nasadila na Jednotku o 20:20 film Obecná škola, ktorý v univerzálnej cieľovke uprednostnilo 138-tisíc divákov (6,7 %). 

Joj a Markíza si súboj zopakujú už v stredu večer, keď Joj pokračuje s ďalšou epizódou Talentu a Markíza po operatívnom nasadení českej komédie nasadí Búrlivé víno.

Ostrá konfrontácia komerčných staníc s premiérovými programami prebiehala aj v pondelok, keď Markíza začala s „bežnými“ vydaniami Farmy.

Reality šou sa v komerčnej cieľovky stala najsledovanejším programom dňa napriek začiatku o 22. hodine. Na nových obyvateľov farmy bolo zvedavých 266-tisíc divákov v 12 – 54 pri podiele 28,1 percenta. V 12+ mala Farma – Deň prvý 463-tisícové publikum (29,2 %).

Silný štart Farmy neprospel zoznamke Joj Farmár hľadá ženu, ktorá v pondelok klesla na share 10,2 percenta u mladých, po 22:00 ju sledovalo 101-tisíc divákov. V 12+ to bolo 159-tisíc divákov (9,6 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Česko Slovensko má talent, Farma, Farmár hľadá ženu, Markíza, sledovanosť, TV Joj

Diskusia (0 reakcií)