Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Talent si na druhý pokus poradil aj s Hornou Dolnou, mal tesne navrch

17.09.2015, 12:20 | Martin Poláš | © 2015 News and Media Holding

Markíza a Joj v stredu pokračovali priamym súbojom svojich aktuálne najväčších programových trhákov. Po minulotýždňovom triumfe Hornej Dolnej sa tentoraz na piedestál dostala tesne šou Česko Slovensko má talent. Peoplemetre jej namerali o symbolickú tisícku divákov väčšie publikum v komerčnej cieľovke.

  • Tlačiť
  • 0

Stredajšie vydanie Česko Slovensko má talent sledovalo 376-tisíc divákov z komerčnej cieľovky, Joj mala v tom čase trhový podiel 33,5 percenta.

Markíza zaujala s Hornou Dolnou 375-tisíc divákov pri podiele 32,6 percenta. Komediálny seriál finišoval o zhruba polhodinu skôr ako ČSMT.

V univerzálnej cieľovke mala Joj s talentovou šou 636-tisíc divákov (31,9 %), Markíza zaujala 568-tisícové publikum (27,4 %). Pre obe stanice išlo o nadpriemerné výkon, Markíza však so svojím komediálnym seriálom podľahla konkurencii prvý raz.

Diváci v stredu do rúk často brali diaľkové ovládače a počas brejkov hojne prepínali ku konkurencii. Markíza na Hornú Dolnú naviazala dva reklamné bloky, Joj na Talent tri.

V ďalšej časti večera po 21:40 vsádzala Markíza naďalej na svoj úspešný seriál, keď zaradila reprízovú časť Hornej Dolnej. Tá sa okrem dobiehajúceho Talentu prekrývala aj s následným zostrihom Neuveriteľné svetové talenty.

Opakovaný úvodný diel prvej série komediálneho seriálu mal v 12 – 54 sledovanosť 238-tisíc divákov a podiel 25,8 percenta. Joj dosiahla s polhodinovým výberom zo zahraničných Got Talent 223-tisíc mladších divákov a share 27 percent.

V 12+ boli stanice takisto blízko seba – Markíza evidovala 342-tisíc divákov (21,3 %), Joj 348-tisíc (24,1 %).

Karty počas celého večera miešala aj Jednotka, ktorý komerčným televíziám vzala časť divákov s prenosom z futbalovej Ligy majstrov.

Sledovanejší druhý polčas duelu AS Rím – FC Barcelona na Jednotke videlo po 21:45 144-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (14,9 %) a 281-tisíc celkovo (16,6 %). Prvé dejstvo od 20:40 sledovalo 112-tisíc mladších divákov (9,7 %) a 244-tisíc v 12+ (11,7 %).

S problémom sa Markíza bude musieť vyrovnať v podvečernom slote pred Televíznymi novinami, kde sa v stratetigckej cieľovke 12 – 54 nedarí jej seriálovej novinke Kukučka. V stredu ju sledovalo 100-tisíc mladších divákov, čo televízii prinieslo podpriemerný share 17,7 percenta.

Trhovou jednotkou u mladých bola kuchárska šou Moja mama varí lepšia ako tvoja na Joj, ktorú uprednostnilo po 17:55 147-tisíc mladších divákov (25,7 %).

U celého publika bola lídrom Kukučka, ktorú v 12+ sledovalo 284-tisíc divákov (24,4 %). Varenie s mamami zaujalo dovedna 246-tisíc divákov (20,8 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Česko Slovensko má talent, Horná Dolná, Jednotka, Liga majstrov, Markíza, RTVS, sledovanosť, TV Joj

Diskusia (0 reakcií)