Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Talent finišoval ako líder, Na telo s Kiskom a Pellegrinim najsledovanejšie od návratu

09.12.2019, 15:28 | Martin Poláš | © 2019 News and Media Holding

Šou Česko Slovensko má talent sa cez víkend rozlúčila ako líder televízneho trhu, keď finále prekonalo polmiliónovú sledovanosť v univerzálnej cieľovke 12+. Markíza v nedeľu zaujala divákov s vydaním Na telo, ktoré bolo najsledovanejšou časťou diskusie od jej návratu na obrazovky vlani v septembri.

  • Tlačiť
  • 0

Nedeľný večer priniesol konfrontáciu V siedmom nebi s premiérovou českou snímkou LOVEnie. S komédiou viedla Markíza v komerčnej cieľovke 12 – 54.

LOVEnie si pozrelo 272-tisíc mladších divákov pri trhovom podiele 25,2 percenta. Joj mala v rovnakom čase share 22,5 percenta, sledovanosť televízia nezverejnila.

V siedmom nebi viedlo u celého publika, kde si reláciu pozrelo 594-tisíc divákov (28,3 %). Komédiu Markízy uprednostnilo 370-tisíc divákov starších ako 12 rokov (18,4 %).

Jednotka v nedeľu večer zaradila slovenský film Červený kapitán podľa knihy Dominika Dána. V repríze si ho pozrelo 175-tisíc divákov v cieľovke 12+ (8 %). Pre cieľovku 12 – 54 RTVS čísla neuvádza.

Markíze v nedeľu nadštandardne zabrala relácia Na telo, ktorá

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Markíza, RTVS, sledovanosť, TV Joj

Diskusia (0 reakcií)