Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Talent a Tvoja tvár bok po boku, Strom želaní s miernym rastom

24.10.2016, 13:36 | Martin Poláš | © 2016 News and Media Holding

Zábavná šou RTVS Milujem Slovensko v piatkovom večernom slote po týždni opäť aktualizovala svoje maximum, keď ju tentoraz sledovalo 669-tisíc divákov. V ostatnom týždni bola šou ratingovo silnejšia ako nedeľné programy komerčných staníc (Tvoja tvár znie povedome, Česko Slovensko má talent) aj v mladšej cieľovke 12 – 54.

  • Tlačiť
  • 0

Tvoja tvár a Talent tentoraz boli bok po boku a podľa peoplemetrov uhrali prakticky remízu. O dve tisícky viac mladších divákov malo Česko Slovensko má talent s 304-tisícovým publikom a podielom 24,6 percenta. V 12+ mala talentová šou 484-tisíc divákov a share 22,8 percenta.

Tvoja tvár znie povedome trvajúca o vyše hodinu dlhšie evidovala 302-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (28,4 %), v 12+ zaujala celkovo 480-tisíc divákov (26,5 %).

Doktor Martin na Jednotke mal po 20:25 trhový podiel v univerzálnej cieľovke 15,7 percenta, keď ho uprednostnilo 351-tisíc divákov. Mladších bolo 160-tisíc (12,4 %).

Najsledovanejším programom dňa boli Televízne noviny Markízy s 349-tisíc divákmi v komerčnej cieľovke (31,9 %) a 608-tisíc v 12+ (30,9 %).

V sobotu večer sa s filmovou ponukou najviac darilo Joj, ktorá vysielala bondovku Skyfall. Pozrelo si ju 237-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (25 %) a 345-tisíc celkovo (20,9 %).

Markíza konkurovala snímkou Nebezpečný náklad, tú pozeralo 206-tisíc mladších divákov (18,9 %) a 295-tisíc v 12+ (15,3 %).

Jednotka si oproti minulému týždňu nepatrne polepšila so Stromom želaní o 20:25. Reláciu s detskými prianiami videlo 234-tisíc divákov (11,3 %), z toho 92-tisíc z komerčnej cieľovky (8 %).

Zo sobotnej ponuky Jednotky bola o čosi úspešnejšia talkšou Neskoro večer, ktorú o 22:00 sledovalo 242-tisíc divákov (15,1 %), v 12 – 54 ich bolo 95-tisíc (10,2 %).

Najsledovanejším programom dňa boli opäť Televízne noviny s 269-tisíc mladšími divákmi (28,5 %). V 12+ mal spravodajský súhrn 547-tisícové publikum (30,2 %). V širšej cieľovke bola mierna silnejšia Joj so svojimi Novinami, ktoré si pozrelo 556-tisíc divákov (28,9 %). V 12 – 54 mala relácia 257-tisíc divákov (25,3 %).

Piatkový prime-time potvrdil naďalej stúpajúcu výkonnosť Milujem Slovensko na Jednotke. Licencovaný formát opäť prepísal svoje historicky najlepšie čísla, tentoraz program videlo 669-tisíc divákov (32,9 %). Aj v komerčnej cieľovke sa verejnoprávna stanica priblížila k 30-percentnému shareu, mala 328-tisíc mladších divákov (29,8 %). Milujem Slovensko bolo najsledovanejším programom dňa, v 12+ aj celého týždňa.

Markíza mala v piatok večer s reprízou Hornej Dolnej 187-tisíc mladších divákov (17 %) a 255-tisíc v 12+ (12,5 %). Joj s Kuriérom 2 zaujala 155-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (14,6 %) a 289-tisíc celkovo (15 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Česko Slovensko má talent, Milujem Slovensko, sledovanosť, Strom želaní, Tvoja tvár znie povedome

Diskusia (0 reakcií)