Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ta3 pustí do vysielania nový spot Aliancie s Jakubiskom

03.02.2015, 13:55 | Martin Poláš | © 2015 News and Media Holding

Po televízii Lux poskytne komerčný priestor vo svojom vysielaní Aliancii za rodinu, ktorá je iniciátorom blížiaceho sa referenda, aj spravodajská Ta3. Televízia zaradí najnovší spot, v ktorom účinkuje režisér Juraj Jakubisko aj vodnoslalomár Matej Beňuš.

  • Tlačiť
  • 5

Reklama sa má na Ta3 začať vysielať v priebehu utorka, informoval web Postoy.sk, ktorý zároveň minútový spot zverejnil.

Známy režisér vo videu hovorí o snahe „nahrádzať v 21. storočí prirodzené umelým“. „Namiesto toho, aby spoločnosť podporovala rodiny, vytvára akési náhradné režimy, ktoré vždy zostanú iba náhradnými. Svoje áno dávam prirodzenej rodine, tej, aká ma vychovala,“ tvrdí J. Jakubisko.

Ta3 v reakcii pre Mediálne.sk potvrdila, že spoty nasadzuje a vysielať ich bude v priebehu týždňa až do začiatku referenda. Reklamný priestor podľa stanoviska poskytla za štandardných podmienok a cenníka.

„Uvedený spot neporušuje žiaden zákon, a preto sa do kampane zapojila nielen Ta3, ale aj iné médiá. Televízia je pripravená za rovnakých podmienok odvysielať aj reklamné spoty názorových oponentov,“ uviedol PR manažér Ján Kalafút.

Zatiaľ nie je zrejmé, či Ta3 zaradí spot v plnej dĺžke tak, ako je zverejnený na YouTube. Podľa cenníka reklamy závisí cena za odvysielanie spotu najmä od času nasadenia počas dňa – pri základných 30-sekundových spotoch sa pohybuje od 300 do 1 500 eur. Minútové reklamy stoja dvojnásobok.

Ta3 sa referendu venuje aj v bežnom vysielaní. Mimo klasického spravodajstva v aktuálnom týždni aj v rozšírených Témach dňa. V relácii sa o referende diskutovalo v pondelok a hostí pozvala televízia aj do utorkového vydania. Téma referenda sa preberala aj v relácii V politike.

„Téme referenda venuje televízia Ta3 najviac vysielacieho času spomedzi všetkých vysielateľov. Zároveň bude spravodajsky pokrývať samotný priebeh a výsledky referenda,“ poznamenal J. Kalafút.

Predchádzajúci spot Aliancie, v ktorom účinkovala aj moderátorka RTVS Natália Žembová, odmietli vysielať Markíza, Joj aj RTVS. Medzičasom sa na internete objavilo aj iné video nabádajúce k účasti na referende, v ktorom účinkuje chlapec, ktorého hladkajú dvaja muži. Na video je naviazaný web 7februar.sk.

Okrem Ta3 sa v elektronických médiách kampaň Aliancie za rodinu momentálne objavuje aj v niekoľkých rádiách. Polminútový spot vysiela od začiatku týždňa aj celoplošné Fun rádio.

„Toto referendum je o deťoch, o našej budúcnosti. Každý kto príde bude hlasovať o nich a za nich. Aby oni nemuseli klásť otázku ‚A kde je mama?‘,“ znie v spote.

„Platí tu právny štát. Pokiaľ nie je reklama v rozpore so zákonom, tak ju vysielame,“ cituje Postoy.sk majiteľa Fun rádia Borisa Kollára, podľa ktorého majú ísť príjmy z inzercie týkajúcej sa referenda deťom v detských domovoch. Reklamu zaradili aj Rocková republika a Rádio SiTy.

  • Tlačiť
  • 5

Tagy aliancia za rodinu, referendum, Ta3