Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Superstar ustálila čísla, Joj mala s filmom viac divákov ako pred týždňom

09.11.2015, 17:30 | Martin Poláš | © 2015 News and Media Holding

Druhý finálový večer Superstar na Markíze dosiahol v nedeľu 8. novembra podobné čísla ako pred týždňom. Spevácka súťaž bola lídrom trhu, Joj si však dokázala oproti prvej nedeli v mesiaci zlepšiť čísla. V sobotu v prime-time viedla takisto Markíza, v piatok sa o slovo opäť prihlásila Jednotka.

  • Tlačiť
  • 0

Superstar tentoraz evidovala 349-tisíc divákov v cieľovej skupine 12 – 54, čo Markíze prinieslo trhový podiel 29,9 percenta. Pred týždňom mala licencovaná šou 346-tisícové publikum.

Joj mala s filmom Temný bojovník 280-tisíc mladších divákov, podiel dosiahol 23,2 percenta. V 12+ zaujala Superstar 550-tisíc divákov (27,7 %), film na Joj 389-tisíc (19 %).

Seriál Doktor Martin na Jednotke sledovalo 118-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (8,8 %), v 12+ išlo o 275-tisíc divákov (11,9 %).

Najsledovanejším programom dňa v 12 – 54 boli Televízne noviny Markízy, ktoré videlo 372-tisíc divákov (31,9 %).

V sobotu mal v prime-time navrch film Markíza Bournov odkaz, ktorý sledovalo 277-tisic divákov z komerčnej cieľovky (27,3 %). V 12+ videlo snímku 396-tisíc ľudí (22,7 %).

Komediálny seriál Dvojičky na Joj uprednostnilo po 20:35 204-tisíc mladších divákov (17,5 %) a 297-tisíc celkovo (14,5 %). Následný špeciál šou Moja mama varí lepšie ako tvoja po 21:20 si zvolilo 158-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (15,7 %) a 241-tisíc ľudí z univerzálneho publika (14 %).

Na Jednotke bol z večernej ponuky najsledovanejší formát Nečakané stretnutia, ktorý pozeralo 270-tisíc ľudí (13,2 %), z toho 60-tisíc vo veku od 12 do 54 rokov (5,2 %).

Pozícia najsledovanejšieho programom dňa u mladšej cieľovky patrila opäť Televíznym novinám, ktoré nevynechalo 292-tisíc divákov (27,8 %).

Piatkový prime-time rovnako ako v predošlých týždňoch ovládla Jednotka s formátom Milujem Slovensko. Ten po troche naberá divákov každý týždeň a znova bol lídrom nielen v 12+, ale aj v komerčnej cieľovke, na ktorú stavajú štruktúru Markíza a Joj.

Ostatné vydanie Milujem Slovensko sledovalo 504-tisíc divákov (24,7 %), v 12 – 54 to bolo 285-tisíc divákov (25,5 %). Farma na Markíze mala v tomto prípade 241-tisíc mladších divákov (21,6 %) a 475-tisíc celkovo (23,3 %).

Joj, ktorá po programovej zmene nasadila seriál Divoké kone, evidovala s prvou časťou po 20:35 109-tisíc mladších divákov (9,7 %), v 12+ to bolo 265-tisíc divákov (13 %).

V ďalšej časti večera bola lídrom Markíza s Duelom Farmy, ktorý si po 21:55 pozrelo 267-tisíc mladších divákov (33,2 %) a 516-tisíc v 12+ (35,6 %). Druhý diel Divokých koní trvajúci o polovicu kratšie ako reality šou Markízy videlo 102-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (11,3 %) a 260-tisíc v 12+ (15,7 %).

Najsledovanejším programom dňa boli v piatok Noviny TV Joj s 289-tisícovým publikom (28,3 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Divoké kone, Farma, Markíza, Milujem Slovensko, Moja mama varí lepšie ako tvoja, RTVS, sledovanosť, Superstar, TV Joj

Diskusia (0 reakcií)