Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Superstar si u mladých drží náskok, v piatok kraľoval futbal

12.10.2015, 10:44 | Martin Poláš | © 2015 News and Media Holding

Víkendová sledovanosť slovenských staníc bola podobná ako v predošlých týždňoch – Markíza si uzurpovala väčšinu divákov sobotným filmom, v obchodne dôležitej cieľovke 12 - 54 zvíťazila aj s nedeľnou Superstar. V 12+ malo opäť navrch V siedmom nebi. V piatok komerčné stanice prekonala Jednotka s futbalovou kvalifikáciou.

  • Tlačiť
  • 0

Markíza mala s posledným zostrihovým dielom Superstar 359-tisíc divákov z komerčnej cieľovky, čo televízii prinieslo po 20:30 trhový podiel 31,2 percenta. V 12+ sledovalo spevácku súťaž 495-tisíc ľudí (25,4 %).

V siedmom nebi na Joj malo v prípade ostatnej časti 265-tisíc mladších divákov a share 21,7 percenta. U univerzálneho publika relácia viedla s podielom 28,1 percenta, dovedna ju videlo 581-tisíc ľudí.

Seriál Doktor Martin na Jednotke mal po 20:20 tentoraz 252-tisícové publikum (10,6 %), v 12 – 54 to bolo 113-tisíc divákov (8,2 %).

Najsledovanejším programom dňa v komerčnej cieľovke boli Televízne noviny na Markíze s 391-tisíc divákmi (32,4 %). V 12+ namerali peoplemetre najviac divákov Najlepšiemu počasiu na Joj – 738-tisíc (31 %).

V sobotu večer bola Markíza lídrom s filmom Svetová vojna Z, ktorý sledovalo 268-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (25,7 %). V 12+ išlo o 345-tisíc ľudí (19,3 %).

Snímka zdolala komediálny seriál Dvojičky na Joj, ktoré uprednostnilo 216-tisíc mladších divákov (19,5 %) a 334-tisíc celkovo (16,7 %). Za filmom po 21:20 tesne zaostala aj následná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja s 221-tisíc mladšími divákmi (21 %) a 324-tisíc v 12+ (18,3 %).

Na Jednotke sa v 12+ najviac darilo Nečakaným stretnutiam so začiatkom o 20:20. Reláciu sledovalo 248-tisíc divákov (12,5 %), v 12 – 54 obligátne menej – 57-tisíc (5,3 %).

Na čele rebríčka najsledovanejších programov boli tentoraz v 12 – 54 Športové noviny Markízy s 285-tisíc divákmi (28,9 %).

V piatok síce Jednotka vynechala Milujem Slovenko, no to priestor uvoľnilo silnejšej ponuke – futbalovému kvalikačnému duelu Slovensko – Bielorusko, ktorý jasne dominoval. Sledovanejší prvý polčas po 20:40 videlo 384-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (32,1 %), v 12+ to bolo 639-tisíc ľudí (29,9 %). Po prestávke pri futbale zostalo 367-tisíc mladších divákov (33,1 %) a 632-tisíc v 12+ (33,1 %).

Športový prenos oslabil komerčné televízie. Markíza mala s Búrlivým vínom v piatok večer 190-tisíc divákov v komerčnej cieľovke (15,9 %) a 495-tisíc v 12+ (23,4 %). S farmárskym Duelom, ktorý štartoval po 22. hodine a s futbalom sa prekrýval už len čiastočne, zaujala 240-tisíc mladších divákov (27,5 %) a 464-tisíc v univerzálnej cieľovke (31,2 %).

Joj konkurovala filmom Tučné babenky, po 20:35 ho sledovalo 141-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (12,2 %) a 180-tisíc u staršieho publika 12+ (8,9 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Búrlivé víno, Markíza, Moja mama varí lepšie ako tvoja, RTVS, sledovanosť, Superstar, TV Joj, V siedmom nebi

Diskusia (0 reakcií)