Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Superstar si s predposledným finálovým prenosom udržala vedenie

04.06.2018, 12:36 | pol | © 2018 News and Media Holding

Spevácka šou Superstar bola počas uplynulého víkendu najsledovanejším programom na slovenských staniciach v cieľovej skupine 12 – 54. Markíze priniesla trhový podiel vyše 26 percent. O týždeň program čaká posledná časť.

  • Tlačiť
  • 0

Ďalší priamy prenos Superstar sledovalo 259-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri podiele 26,3 percenta. V 12+ mala šou 411-tisíc divákov a share 22,4 percenta.

Joj konkurovala filmom Stratené dievča trvajúcim do 23:50, snímku si pozrelo 164-tisíc mladších divákov (19 %) a 301-tisíc celkovo (18,8 %).

Na Jednotke šiel v závere týždňa film Pietro Mennea: Šíp juhu, ktorý finišoval pár minút po polnoci. Sledovalo ho 103-tisíc divákov (6,6 %), z toho 45-tisíc mladších (5,4 %).

V sobotu vysielala najsledovanejší program dňa u mladšej cieľovky Joj, bolo ním Najlepšie počasie s 212-tisíc divákmi a podielom 26 percent. V 12+ mala predpoveď 423-tisícové publikum a zhodný share.

Večer boli komerčné televízie s filmovou ponukou bok po boku. O dve desatiny percentného bodu mala ratingovo navrch Joj so snímkou Konečne doma, ktorú videlo 161-tisíc mladších divákov (18,6 %), kým Americký zabijak na Markíze mal 155-tisíc divákov (19 %). V 12+ mal viac divákov film Markízy – 231-tisíc (14,4 %), kým ponuku Joj uprednostnilo celkovo 198-tisíc divákov (11,7 %).

V univerzálnej cieľovke v sobotu viedla večer Jednotka so šou Záhady tela, ktorú sledovalo 336-tisíc divákov (19,5 %), do 12 – 54 spadalo 125-tisíc divákov (14,2 %). Jednotka viedla aj s následnou talkšou Neskoro večer, videlo ju 302-tisíc ľudí (18,1 %), z toho 105-tisíc mladších (11,7 %).

V piatok večer viedla s filmom Markíza vďaka Baleríne. Videlo ju 184-tisíc mladších divákov pri podiele 19,9 percenta. V komerčnej cieľovke išlo o najsledovanejší program dňa. Celkovo mal film 221-tisíc divákov (12,6 %).

Joj viedla v 12+ s hudobnou-zábavnou šou Všetko, čo mám rád, ktorú si pozrelo 395-tisíc divákov (22,1 %). V 12 – 54 program oslovil 145-tisíc divákov (15,4 %).

Jednotka vysielala ďalší diel kvízšou Čo ja viem, v tomto prípade si ho pozrelo 364-tisíc divákov (20,2 %), z toho 157-tisíc v komerčnej cieľovke (20 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Čo ja viem, Jednotka, Markíza, Neskoro večer, sledovanosť, Superstar, TV Joj, Všetko čo mám rád, Záhady tela

Diskusia (0 reakcií)