Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Superstar si drží vedenie, v sobotu viedla u mladých s filmom Joj

23.04.2018, 11:30 | Martin Poláš | © 2018 News and Media Holding

Príjemné víkendové počasie bolo vidno aj na číslach sledovanosti televíznych programov. Najviac divákov bolo pri obrazovkách až v nedeľu večer, keď si Najlepšie počasie na Joj zaplo 559-tisíc ľudí. Večer viedla Superstar, v sobotu film na Joj a v piatok Milenky, v 12+ Čo ja viem.

  • Tlačiť
  • 0

So Superstar sa Markíze darí držať si nedeľné vedenie, tentoraz spevácku šou sledovalo 253-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 24,9 percenta. V 12+ mala šou 388-tisícové publikum (21,1 %). 

Joj po finiši série V siedmom nebi vysiela v nedeľu večer filmy – snímka Kingsman: Tajná služba mala 204-tisíc mladších divákov (20,6 %) a 305-tisíc celkovo (17,1 %).

Dráma Štúdio 1 na Jednotke trvajúca až za polnoc mala v tejto konkurencii 175-tisíc divákov (11,1 %), v 12 – 54 to bolo 58-tisíc (6,6 %).

Výrazný nadpriemer zaznamenala v nedeľu Dvojka so šiestym zápasom finále hokejovej ligy. Duel Banskej Bystrice s Trenčínom bol najsledovanejší v tretej tretine, ktorú medzi 19:55 – 20:30 videlo 267-tisíc divákov (13,3 %), mladších medzi nimi bolo 156-tisíc (15,1 %).

Najsledovanejším programom dňa bolo spomínané Najlepšie počasie na Joj. Predpoveď si pozrelo 559-tisíc divákov (26,2 %), v komerčnej cieľovke to bolo 264-tisíc (23,4 %).

V sobotu večer mala po 20:35 najviac mladých divákov Joj s filmom Fakjú pán profesor 2, ktorý zaujal 199-tisíc divákov (22,7 %). V 12+ sledovalo komédiu 279-tisíc divákov (16,9 %).

Jednotka bola v závese so Záhadami tela, ktoré uprednostnilo 148-tisíc mladších divákov (16 %). V univerzálnej cieľovke s licencovaným formátom viedla, mal spolu 417-tisíc divákov (22,7 %).

Markíze sa nedarilo s filmom Ako byť single, zvolilo si ho 112-tisíc mladších divákov (12 %) a 176-tisíc v 12+ (10,2 %).

Najsledovanejšia bola aj v sobotu predpoveď počasia na Joj. Najlepšie počasie videlo 206-tisíc mladších divákov (25,3 %) a 478-tisíc celkovo (28 %).

V piatok večer mali u mladšieho publika navrch Milenky. Seriál Markízy evidoval 217-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (21,8 %). V 12+ to bolo 331-tisíc divákov (17,3 %).

Kvízšou Čo ja viem oslovila 200-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (20,3 %) a 424-tisíc celkovo (22,5 %). V 12+ bola Jednotka lídrom.

Joj si so seriálom Hotel v piatok získala 130-tisíc mladších divákov (12,9 %). V 12+ ich bolo 261-tisíc (13,6 %). Najsledovanejším programom dňa bolo Počasie na Markíze, ktoré malo 218-tisíc mladších divákov (27,2 %) a 417-tisíc celkovo (25,4 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Čo ja viem, hotel, Jednotka, Markíza, Milenky, sledovanosť, Superstar, TV Joj, Záhady tela

Diskusia (0 reakcií)