Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Superstar sa vrátila pred V siedmom nebi, Prázdniny si držia vedenie

12.03.2018, 11:35 | Martin Poláš | © 2018 News and Media Holding

Spevácka súťaž Superstar si na Markíze drží pomerne stabilnú výkonnosť, po miernom poklese V siedmom nebi sa opäť po týždni dostala na pozíciu lídra u mladšieho publika. V sobotu večer uspela Joj s filmom, v piatok bola lídrom v čase vysielania komediálneho seriálu Prázdniny.

  • Tlačiť
  • 0

Tretí kastingový zostrih Superstar v nedeľu večer pozeralo 290-tisíc divákov z komerčnej cieľovky, čo Markíze prinieslo trhový podiel 23,5 percenta. V 12+ mala spevácka šou 407-tisíc divákov (18,4 %).

V siedmom nebi u mladšiehu publika oproti predošlému týždňu kleslo o asi 50-tisíc divákov, tentoraz ich malo podľa peoplemetrov 264-tisíc (23,3 %). V 12+ snívanie s Vilom Rozborilom na Joj viedlo – malo celkovo 574-tisícové publikum (28,1 %).

Jednotka mala so seriálom Inšpektor Max 328-tisíc divákov pri podiele 13,4 percenta. U mladých si získala 145-tisíc divákov (10,7 %).

Najsledovanejším programom boli v nedeľu Noviny TV Joj, ktoré sledovalo 378-tisíc mladších divákov (29,5 %) a 780-tisíc celkovo (33,1 %). Televízia uvádza, že ide o rekordný rating relácie za posledný rok. Dosiahla ho napriek technickým problémom na začiatku, keď prvé dve reportáže išli bez zvuku a televízia narýchlo nasadila reklamný brejk. Počas neho chybu odstránila. 

V sobotu večer viedla u mladých Joj s filmom More v plameňoch, pozrelo si ho 206-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (17,1 %) a 287-tisíc v 12+ (13,6 %).

Markíza vysielala film Viking, ktorý zaujal 152-tisíc mladších divákov (13,2 %) a 216-tísíc v 12+ (10,7 %).

U univerzálneho publika viedla Jednotka so Zem spieva. Semifinálové kolo sledovalo 421-tisíc divákov (21,2 %), z toho 166-tisíc spadalo do komerčnej cieľovky 12 – 54 (share 14,7 %).

Najsledovanejším programom dňa boli Televízne noviny na Markíze s 318-tisíc mladšími divákmi (28,4 %) a 616-tisíc celkovo (28,9 %).

V piatok večer si vedenie udržal seriál Joj Prázdniny. Sledovalo ho 264-tisíc mladších divákov (22,9 %) a 421-tisíc v 12+ (20 %).

Markíza s Milenkami zaujala 236-tisíc mladších divákov (20,4 %). V 12+ mal seriál 382-tisíc divákov (18 %).

Jednotka s reprízou Milujem Slovensko oslovila 132-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (17 %) a 288-tisíc v 12+ (13,9 %).

Televízne noviny Markízy boli aj v piatok na čele ratingového rebríčka, videlo ich 336-tisíc mladších divákov (31,3 %) a 586-tisíc v 12+ (34,3 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Jednotka, Markíza, Milenky, Milujem Slovensko, Prázdniny, sledovanosť, Superstar, TV Joj, V siedmom nebi, Zem spieva

Diskusia (0 reakcií)