Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Superstar sa vrátila do vedenia, sobota patrila finále Ligy majstrov

28.05.2018, 10:21 | pol | © 2018 News and Media Holding

Najsledovanejšími programami uplynulého víkendu boli Superstar, sobotné finále futbalovej Ligy majstrov a predpoveď počasia. Markíza v piatok poslednou časťou ukončila svoj seriál Milenky, v komerčnej cieľovke mal tesné vedenie.

  • Tlačiť
  • 0

Superstar sa bez konkurencie hokeja vrátila na pozíciu trhového lídra. Ďalšie živé finále sledovalo 259-tisíc divákov z komerčnej cieľovke 12 – 54 pri podiele 24,9 percenta. U mladých išlo o najsledovanejší program dňa.

V 12+ mala spevácka šou Markízy 414-tisíc divákov a share 21,7 percenta. V univerzálnej cieľovke mali v nedeľu najvyšší rating Noviny TV Joj s 511-tisíc divákmi (29,2 %).

Joj konkurovala večer filmom Most špiónov, ktorý uprednostnilo 145-tisíc mladších divákov (15,4 %) a 230-tisíc celkovo (13,2 %).

Na Jednotka šla dvojdielna dráma Martino tajomstvo. RTVS priniesla nadpriemer s 259-tisíc divákmi a podielom 14,4 percenta v 12+. U mladšieho publika dosiahla sledovanosť 102-tisíc divákov (10,4 %).

V sobotu večer bola Jednotka lídrom s finále Ligy majstrov. Sledovanejší druhý polčas po 21:45 videlo 210-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (21,9 %) a 411-tisíc celkovo (23,5 %).

Prvý polčas dueli medzi Realom Madrid a Liverpoolom sledovalo po 20:40 185-tisíc mladších divákov a 403-tisíc v 12+ (22,2 %). Išlo o najsledovanejšie programy dňa.

V komerčnej cieľovke sa na futbalový prenos doťahovala Markíza s komédiou Bezva ženská na krku. Zvolilo si ju 177-tisíc mladších divákov (18,6 %), v 12+ ich bolo 284-tisíc (15,8 %).

Joj si pre svoj večerný film vybrala futbalovú tematiku – snímku Pelé: Zrodenie legendy si pozrelo 139-tisíc mladších divákov (14,7 %) a 221-tisíc celkovo (12,4 %).

V piatok večer bola situácia obdobné ako v predošlom týždni – odlišná výkonnosť staníc v užšej cieľovke 12 – 54 ako u celého publika. U mladých tesne viedla Markíza s finále seriálu Milenky, ktoré oslovilo 210-tisíc divákov (20,1 %).

Kvíz Čo ja viem na Jednotke mal po 20:30 sledovanosť 198-tisíc mladších divákov (19,1 %), zábavno-hudobná šou Všetko, čo mám rád na Joj 187-tisíc (18,7 %).

V 12+ program Jojky viedol, celkovo ho videlo 472-tisíc divákov (24,1 %). Čo ja viem malo 390-tisícové publikum (19,1 %), Milenky 308-tisícové (15 %).

Najsledovanejším programom dňa v komerčnej cieľovke bolo Počasie na Markíze s 237-tisíc divákmi (27,8 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Čo ja viem, Jednotka, Liga majstrov, Markíza, Milenky, RTVS, sledovanosť, Superstar, TV Joj, Všetko čo mám rád

Diskusia (0 reakcií)