Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Superstar na úvod viedla u mladých, v 12+ bolo silnejšie V siedmom nebi

26.02.2018, 11:38 | Martin Poláš | © 2018 News and Media Holding

Spevácka súťaž Superstar sa v nedeľu večer na Markíze uviedla ako líder trhu v komerčnej cieľovke 12 – 54. Úvod nového ročníka sledovalo takmer 300-tisíc mladších divákov. V širšej cieľovke 12+ viedla Joj s reláciou V siedmom nebi.

  • Tlačiť
  • 0

Dvojhodinový prvý zostrih z kastingov Superstar sledovalo na Markíze 296-tisíc mladších divákov pri trhovom podiele 23,5 percenta. V 12+ mala súťaž 432-tisícové publikum (19,1 %).

V siedmom nebi trvajúce na Joj o vyše polhodinu dlhšie sledovalo 267-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (23,1 %). V 12+ relácia s Vilom Rozborilom viedla, mala 596-tisíc divákov (28,7 %).

Seriál Inšpektor Max na Jednotke si pozrelo 149-tisíc mladších divákov (10,8 %) a 333-tisíc celkovo (13,5 %).

Najsledovanejším programom nedele u mladých boli Televízne noviny Markízy, ktoré sledovalo 367-tisíc divákov (28,9 %) a v 12+ 648-tisíc (27,7 %). V univerzálnej cieľovke viedlo spravodajstvo Joj – Noviny TV Joj mali dovedna 729-tisíc divákov (30,6 %), z toho 326-tisíc vo veku od 12 do 54 rokov (25,4 %).

V sobotu večer bola lídrom u mladých Markíza s filmom 33 životov. Videlo ho 282-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (25,7 %) a 376-tisíc celkovo (19,1 %). Film Pestúnka v akcii na Joj sledovalo 194-tisíc mladších divákov (16,8 %) a 302-tisíc v 12+ (14,5 %).

V širšej cieľovke viedla aj tentoraz Jednotka so Zem spieva. Folklórnu šou uprednostnilo 457-tisíc divákov (21,6 %), do cieľovky 12 – 54 spadalo 174-tisíc z nich (15 %).

Najsledovanejším programom bolo v sobotu v komerčnej cieľovke Počasie Markízy, ktoré sledovalo 297-tisíc mladších divákov (26,3 %).

V piatok večer sa darilo Joj so seriálom Prázdniny, ktorý pozeralo 289-tisíc mladších divákov (26,3 %) a 460-tisíc v 12+ (22 %).

Jednotka bola trhovou dvojkou s reprízou Milujem Slovensko. Zábavno-súťažný program sledovalo 164-tisíc mladších divákov (15,1 %) a 343-tisíc celkovo (16,5 %).

Film Dvojníci na Markíze si zvolilo 152-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (15,1 %). U celého publika to bolo 223-tisíc divákov (11,6 %).

Najsledovanejším programom piatka bolo Najlepšie počasie na Joj. Predpoveď mala 314-tisíc mladších divákov (29,1 %) a 655-tisíc celkovo (30,9 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Inšpektor Max, Jednotka, Markíza, Milujem Slovensko, Prázdniny, RTVS, sledovanosť, Superstar, TV Joj, V siedmom nebi, Zem spieva

Diskusia (0 reakcií)