Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

SuperStar bola naposledy programom týždňa

08.06.2011, 16:30 | Lukáš Kočišek | © 2011 News and Media Holding

Na Joj zabodovali z nespravodajských programov najviac utorkové Aféry. Týždenný súhrn sledovanosti.

  • Tlačiť
  • 0

V uplynulom 22. týždni (30. máj až 5. jún 2011) si v cieľovej skupine 12+ medzitýždenne najviac polepšila TV Markíza (+ 0,7 na 31,0 %). Najvýraznejší pokles zaznamenala konkurenčná TV Joj (- 0,2 na 18,8 %). Mimo samostatných staníc dosiahol najväčší pokles balík ostatných televízií (- 0,9 na 27,7 %), ktorý obsahuje aj tri okruhy STV. Nezahŕňa však české (+ 0,4 na 9,1 %) a maďarské (- na 4,2 %) stanice.

Udalosti týždňa

Najsledovanejším programom týždňa v oboch hlavných cieľovýych skupinách bolo nedeľné Grandfinále Česko Slovenskej SuperStar na Markíze. V 12-54 dosiahlo rating 18,5 % a rekordný share 54,7 %, v 12+ bol rating 20,3 % a podiel dosiahol hodnotu 51,8 %. Pri obrazovkách sedelo celkovo 962-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Konkurenčný reprízový thriller Tajuplná Operácia Hádes dosiahol na Joj v 12-54 podpriemerný podiel 13,4 %.  

Zo sobotného prime-time súboja premiérových filmov Ghost Rider (28,3 % v 12-54) na Markíze a Sahara (20,8 % v 12-54) na Joj nevyšiel s väčším úspechom nikto. Nočná premiéra slovenskej snímky BratislavaFilm dosiahla nadpriemerný podiel 24,7 %, reprízový Cudzinec na Markíze neuspel s podpriemerným výsledkom 26,6 %.

superstar_vitaz_3_2

Zdroj: TV Nova

Víťazom piatkového večera sa tradične stala turecká telenovela Tisíc a jedna noc (40,2 % v 12-54) na Markíze. Nasledujúca akčná komédia Tuxedo (31,3 % v 12-54) si už nadpriemerný podiel neudržala. Joj sa úspechmi pochváliť nemohla, Panelák dosiahol medzi mladšími divákmi podiel 20,1 % a komédia Rabín, kňaz a krásna blondína ešte nižších 18,2 %.

Štvrtkovú Tisíc a jednu noc si na Markíze v 12-54 pozrelo 41,4 % a v 12+ ešte vyšších 49,5 % divákov. Konkurenčný Panelák dosiahol v 12+ podpriemerný podiel 19,0 %. Nasledujúca Ordinácia v ružovej záhrade zaznamenala na Markíze v 12+ podiel 35,5 %, v 12-54 však iba priemerných 32,7 %. Aféry na Joj si v rovnakom čase pozrelo 23,9 % divákov starších ako 12 rokov. Napriek mierne podpriemernému podielu 30,4 % v 12-54 sa Markíza v tlačovej správe pochválila aj výkonom Adela show s hosťom Petrom Nagyom.

V stredu si najviac divákov pozrelo emotívnu šou Modré z neba (42,9 % v 12+), stala sa tiež tretím najsledovanejším programom Markízy za celý uplynulý týždeň. Panelák na Joj dosiahol podiel 20,5 % v 12+ a 23,2 % v 12-54. Markíza sa opäť chválila vlažným výkonom Adela show (31,1 % v 12-54) s finalistami SuperStar Michalom Šepsom a Alžbětou Kolečkářovou. 

Joj sa pochválila najlepším utorkovým výsledkom Paneláka (24,2 % v 12-54) za celú aktuálnu sériu. Tisíc a jedna noc na Markíze dosiahla medzi mladšími divákmi taktiež nadpriemerný podiel 40,5 %. Seriál Aféry (27,7 % v 12-54 a 23,1 % v 12+) zaznamenal v konkurencii Ordinácie v ružovej záhrade (35,9 % v 12+) vôbec najlepší výsledok od začiatku vysielania druhej série a zároveň sa stal najsledovanejším nespravodajským programom TV Joj za uplynulý týždeň. Jednotkou bol podľa tlačovej správy v čase svojho vysielania seriál CSI: Kriminálka New York s podielom 25,6 %, ktorý mal poraziť Nočné Televízne noviny na Markíze.

V pondelok si najviac divákov pozrelo Rozhodnutie Česko Slovenskej SuperStar (47,1 % v 12-54 a 44,0 % v 12+). Vypadnutie Michala Šepsa zo speváckej šou výrazne odčerpalo divákov Paneláku (18,2 % v 12-54 a 16,8 % v 12+) na Joj. Nasledujúca Tisíc a jedna noc dosiahla v 12-54 podiel 42,4 %, Profesionáli na Joj už udržali priemer stanice s podielom 23,0 %. Prvá séria gastronomickej šou Áno, šéfe! skončila s trhovým podielom 23,6 % v 12-54.

Aktuálne podiely vs. minuloročný výkon (12+)

Markíza 31,0 % (+ 0,2)
Joj 18,8 % (- 1,4)
Doma
3,9 % (+ 1,7)
Joj Plus 3,7 % (+ 0,5)
Ta3 1,6 % (- 1,5)

Aktuálne podiely vs. priemer sezóny (12+)

Markíza 31,0 % (- 0,7)
Joj 18,8 % (- 1,2)
Doma
3,9 % (+ 1,2)
Joj Plus 3,7 % (+ 0,4)
Ta3 1,6 % (- 0,3)

Posuny v podieloch. Markíza dosiahla v strategickej cieľovej skupine 12-54 celotýždňový podiel 31,5 % a v prime-time až 36,8 %, najmä vďaka finále Česko Slovenskej SuperStar. Celotýždňový podiel Joj bol 20,2 % a v prime-time 22,1 %. Ženská televízia Doma vyrovnala svoj doterajší rekord u mladších divákov s hodnotou 3,2 %, v prime-time si pohoršila na 2,5 %. Úspešnejšia bola Joj Plus s podielom 3,9 % celodenne a 3,7 % v prime-time. České stanice čoraz viac ukrajujú z trhového koláča slovenským, uplynulý týždeň stúpol ich podiel v cieľovke 12+ až na hodnotu 9,1 %.  

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Týždenná sledovanosť

Diskusia (0 reakcií)