Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Súboj národov sa uviedol 19-percentným podielom, X Factor zostal jednotkou

24.03.2014, 12:15 | Martin Poláš | © 2014 News and Media Holding

Súboj národov, novinka TV Joj, ktorú v jarnej štruktúre uviedla spolu s českou Primou, zaujala pri premiére v piatok 214-tisíc divákov v komerčnej cieľovke 12 – 54 a 345-tisíc celkovo. Kvízová šou dosiahla podľa informácií Mediálne.sk podiel 19,2 percenta.

  • Tlačiť
  • 0

Súboj národov bol pri štarte trhovou dvojkou, najviac divákov malo Búrlivé víno na Markíze, ktoré si udržalo svoje štandardne vysoké čísla. V komerčnej cieľovke bolo celkovo najsledovanejším programom dňa, tentoraz predstihlo aj Televízne noviny.

V 12 – 54 malo Búrlivé víno 373-tisíc divákov a podiel 31,8 percenta. V 12+ seriál sledovalo 743-tisíc ľudí. Na Joj prepla veľká časť divákov práve po skončení seriálu, Súboj národov trval dlhšie, takmer do 22:30.

Pre Joj priniesla nová šou lepšie čísla ako filmy nasadzované v slote v uplynulých týždňoch a v komerčnej cieľovke aj rating blížiaci sa sledovanosti Paneláku vysielaného počas zvyšných pracovných dní.

Jednotka po dovysielaní špeciálov 5 proti 5 tentoraz v piatok nasadila reprízu posledného Silvestra, mladšiu cieľovku však touto voľbou veľmi neoslovila – estráda mala v 12 – 54 share 6,5 percenta.

Aj v sobotu večer mala navrch Markíza vďaka snímke Mrcha učiteľka, ktorú sledovalo 324-tisíc divákov v 12 – 54 pri podiele 28,4 percenta. Kráska a zviera na Joj mala 207-tisíc divákov (18,1 %), Pošta pre teba na Jednotke 115-tisíc (9,9 %).

V 12+ sa emotívna relácia s Katarínou Brychtovou šplhala takmer až na pozíciu trhového lídra – sledovalo ju celkovo 403-tisíc ľudí pri podiele 19,7 percenta. Film Markízy mal v tejto cieľovke 414-tisíc divákov a share 21,2 percenta, Joj bola pre univerzálne publikom trojkou s 269-tisíc divákmi a podielom 13,8 percenta.

V nedeľu bol v prime-time podobne ako pred týždňom lídrom X Factor na Joj, hoci tretia časť výkonom mierne zaostala za predchádzajúcou. Licencovanú spevácku šou sledovalo 364-tisíc divákov 12 – 54, čo predstavovalo podiel 27,9 percenta (pred týždňom 437-tisíc, 31,4 %). Celkovo mala Joj v čase vysielania zábavného programu 517-tisíc divákov.

Markíza sekundovala filmom Thor, ktorý zaujal 302-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 25 percent. Vo všeobecnej cieľovke sa tentoraz Markíza musela uspokojiť s treťou priečkou, okrem X Factoru ju predstihla aj Jednotka so seriálom Kolonáda – ten mal stabilný počet 417-tisíc divákov a podiel 18,2 percenta. V 12 – 54 bola naopak trojkou pôvodná tvorba RTVS so 126-tisíc divákmi a shareom 9,3 percenta.

Z víkendových duelov prezidentských kandidátov namerali peoplemetre lepšie čísla nedeľnej konfrontácii Roberta Fica a Andreja Kisku na Ta3. Reláciu V politike sledovalo podľa informácií Mediálne.sk 240-tisíc divákov starších ako 12 rokov, takmer 100-tisíc ich bolo z cieľovky 12 – 54. Ta3 mala vďaka diskusii vysoko nadštandardný podiel v širšej aj užšej cieľovke – 14,1 respektíve 21,6 percenta.

Rozhlasové Sobotné dialógy vysielané v sobotu na poludnie aj na Jednotke s rovnakou zostavou diskutujúcich mali 104-tisíc divákov v 12+ pri 19-percentnom podiele. V 12 – 54 dosiahol share politickej debaty 10,2 percenta.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy sledovanosť, x factor

Diskusia (0 reakcií)