Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

STV vysielala pôvodný film Smrť ministra. Predbehla ju Joj Plus

11.12.2009, 14:30 | Lukáš Kočišek | © 2009 News and Media Holding

Na výsledok práce košického štúdia STV bolo zvedavých iba 4,5 % divákov. Pozrite si, ako vyzerá košická inscenácia z roku 2009.

  • Tlačiť
  • 9

jednotka_stv_logo.gif

Jednotka sa včera večer zahrala na Joj Plus. Premiéra pôvodného filmu Smrť ministra ju po 20:15 stiahla na piatu priečku medzi slovenskými televíziami - za druhé kanály STV a Joj.

Na výsledok práce košického štúdia STV bolo podľa tlačovej správy TV Joj zvedavých iba 4,5 percenta divákov. Podľa informácií Mediálne.sk si snímku pozrelo 91-tisíc platcov úhrad za služby verejnosti. Na internete pritom zožala najmä pozitívne reakcie.

Úspešnejšia než Jednotka bola v prime-time napriek nižšiemu pokrytiu aj Joj Plus s filmom Banánový Joe, ktorý podľa tlačovej správy dosiahol podiel 5,5 %. Pozrelo si ho 109-tisíc divákov. Silnejšia bola aj minoritná Dvojka s dokumentárnym seriálom Ushuaia - expedícíe do prírody a reláciou Família.

Ukážky z filmu Smrť ministra

Práve Dvojke by intelektuálne ladený nízkonákladový televízny film priniesol dobré čísla, dosiahnutý podiel by pre ňu znamenal nadpriemer.V štvrtkovom prime-time vysiela Jednotka štandardne zostrihy ľudovej zábavy Sebzi Senzus. Obvykle dosahujú viac než trojnásobne vyššie trhové podiely.

Smrť ministra bol prvý filmový projekt STV Košice po deväťročnej odmlke. Aj keď televízia pravidelne zdôrazňovala, že ide o interný projekt, peniaze od ministerstva kultúry zrejme išli aj firme Record, ktorá bola spolu s STV podpísaná pod copyrightom.

  • Tlačiť
  • 9