Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

STV chce markizácku výkladnú skriňu – nedeľný prime-time

21.01.2009, 13:50 | Ivan Krasko | © 2009 News and Media Holding

Rok po mexickom Bailande sa chystá ďalší mimosezónny projekt na nedeľu. Tentoraz Eurosong. Prípadný úspech potrvá najviac štyri týždne.

  • Tlačiť
  • 1

stv_logo_slovenska_televizi.gif

Slovenská televízia nasadí jeden zo svojich kľúčových projektov do nedeľného prime-timu. V reklamne slabom období, kedy Markíza neinvestuje do výroby ťažiskových šouprogramov, sem na tri alebo štyri týždne zaradí regionálne kolá Eurovízie. Vyplýva to z cenníka reklamy.

eurovizia_logo.gif

Eurovíziu začne vysielať Jednotka v druhej polovici februára. Pôjde o slovenské semifinálové kolá, ktoré vyústia do finále a v ňom sa vyberie slovenský reprezentant. V STV zatiaľ nevedia, či finále budú predchádzať dve alebo tri semifinále. Počet sa určí v závislosti od toho, koľko spevákov pošle prihlášku. Uzávierka bola včera.

Slovenská televízia v priamych prenosoch využije aj regionálne štúdiá v Košiciach a Banskej Bystrici, odkiaľ tiež odvysiela niektoré live prenosy Eurosongu. Program sa bude vyrábať aj v nulovom variante. „V prípade nulového variantu rozpočtu Eurosong obmedzený nebude. Všetky semifinálové kolá aj finále vyrábame vo vlastných kapacitách a vlastnom štúdiu. S touto verziou sa rátalo od začiatku,“ povedal pre Mediálne.sk PR manažér Jednotky Martin Kontúr.

Markíza v nedeľnom slote tiež vysielala spevácku šou – naposledy Slovensko hľadá Superstar 3. Navyše nedeľu podobne ako STV využila i v reklamne slabšom období. Približne pred rokom ponúkla svetové finále Bailando z Mexika. Pri minimálnych nákladoch na výrobu dosahovala trhové podiely nad 50 % a vedela dostať Jednotku aj Joj do podpriemerov. Viac informácií.

Jednotka v nedeľu vysiela akvizičné filmy. Pre silnú konkurenciu markizáckej šou Slovensko má talent dosahovali v hlavnej časti sezóny premenlivé výsledky.

Národný medzistupeň Eurovízie je pre krajiny dobrovoľný – nie všade musia rozhodovať diváci. Ale umožňuje to licencia Európskej vysielacej únie EBU. V národnom kole budú, podobne ako v Superstar, porotcovia a hlasujúci diváci. Oba prvky však STV prevzala z EBU.

Nedeľa s Eurovíziou

Od 15. februára.

grid_nedela_eurosong.gif

  • Tlačiť
  • 1

Tagy sledovanosť