Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Štart Za sklom a Najväčší víťaz mali takmer rovnakú sledovanosť

02.05.2018, 11:30 | pol | © 2018 News and Media Holding

Štart druhej série Za sklom na Joj zaujal v utorok večer 169-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54. Seriál mal prakticky totožnú výkonnosť ako reality šou Markízy Najväčší víťaz, ktorú uprednostnilo 166-tisíc mladších divákov.

  • Tlačiť
  • 0

Joj zaznamenala so štartom druhej série svojej kriminálky trhový podiel 15,4 percenta, Markíza bola s reality šou o chudnutí na úrovni 15,3 percenta. V prípade oboch komerčných staníc ide o podpriemernú výkonnosť. 

Za sklom malo navrch v širšej cieľovej skupine 12+, kde si ho pozrelo 329-tisíc divákov (16 %). Najväčší víťaz mal celkovo 257-tisíc divákov (12,7 %).

Jednotka v utorok zaradila film Nevera po slovensky, ktorý si zvolilo 124-tisíc mladších divákov (11,1 %) a 263-tisíc ľudí celkovo (12,6 %).

Sledovanejší ako večerné programy bol podvečerný seriál Markízy Oteckovia. V utorok ho videlo 224-tisíc mladších divákov (33,3 %). V 12+ mal seriál 381-tisícové publikum (29,5 %).

Najsledovanejším programom sviatočného dňa bolo Najlepšie počasie. Predpoveď na Joj sledovalo 267-tisíc mladších divákov (25,2 %) a 593-tisíc celkovo (28,8 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Markíza, Najväčší víťaz, Oteckovia, sledovanosť, TV Joj, Za sklom

Diskusia (0 reakcií)