Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Štart sezóny vychádza lepšie Markíze, viedla so Susedmi aj Sestričkami

04.09.2019, 14:24 | pol | © 2019 News and Media Holding

Vstup do novej televíznej sezóny zatiaľ viac teší Markízu, ktorá bola celodenným aj prime-timeovým lídrom v pondelok i utorok. Susedia, Farma a Sestričky mali v nákupnej cieľovke 12 – 54 viac divákov ako Inkognito a Česko Slovensko má talent.

  • Tlačiť
  • 0

Prvú časť druhej série Sestričiek sledovalo v utorok večer o 20:30 na Markíze 259-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 24,2 percenta. V 12+ mal seriál z medicínskeho prostredia celkovo 401-tisícové publikum (19,2 %).

U mladších divákov boli Sestričky najsledovanejším programom dňa po Televíznych novinách a Počasí. Tesne zdolali aj štart novej série Česko Slovensko má talent na Joj.

Joj nezverejnila počet divákov v Talentu v užšej cieľovke 12 – 54. V širšej 12+ mala šou 432-tisíc divákov, so zarátaním starších divákov teda Sestričky preskočila. Trhový podiel v univerzálnej cieľovke predstavoval 22 percent.

Medziročne talentovej šou klesli čísla – vlani však program Joj uviedla v lepšom, nedeľnom slote. Pred rokom pri štarte pritiahla 358-tisíc mladších divákov a share vtedy dosiahol 30,1 percenta. Menej divákov ako vlani na začiatku prvej série mali aj Sestričky, ktoré vtedy sledovalo 283-tisíc divákov z komerčnej cieľovky a súperom v slote bol rovnako ako tentoraz ČSMT. 

V utorok večer uviedla nový zábavný formát aj Jednotka. Cestovateľskú šou S úsmevom po Slovensku si pozrelo

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Jednotka, Markíza, RTVS, sledovanosť, TV Joj

Diskusia (0 reakcií)