Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Sledovanosť cez víkend: ako štartovali Záchranári, IQ Taxi a Strážmajster Topinka

07.01.2019, 14:23 | Rebeka Révészová | © 2019 News and Media Holding

Televízia Joj už na Troch kráľov nasadila svoje podvečerné novinky Záchranári a IQ Taxi, ktoré bude ďalej používať počas pracovných dní. Pri štarte mali menej divákov ako film Kráska a zviera na Markíze. Tá bodovala v nedeľu s filmom Psia duša, ktorý bol najsledovanejším programom celého týždňa v komerčnej cieľovke 12 – 54.

  • Tlačiť
  • 1

Novú daily scripted sériu Joj Záchranári si pri nedeľnej premiére o 17:25 pozrelo 217-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri trhovom podiele 18,9 percenta. V 12+ to bolo 334-tisíc ľudí (16 %).

Následnú súťažnú šou IQ Taxi so spevákom Kulym, ktorá nasledovala po Záchranároch, videlo 206-tisíc divákov v cieľovke v 12 – 54 (16,7 %) a 351-tisíc v 12+ (15,7 %).

Markíza štart noviniek ustála s filmom Kráska a zviera, ktorý sa začínal o 16:45 a trval do začiatku spravodajského bloku. V čase vysielania bol lídrom, uprednostnilo ho 252-tisíc mladších divákov (21,9 %) a 357-tisíc v 12+ (17 %).

Večer sa Markíze darilo s premiérou filmu Psia duša, ktorý si pozrelo 428-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri trhovom podiele 31,3 percenta. Snímka tak bola v 12 – 54 najsledovanejším programom dňa a zároveň aj celého uplynulého týždňa. V univerzálnej cieľovke 12+ zaujala Markíza touto ponukou 593-tisíc ľudí (25 %).

Joj nasadila v nedeľu komédiu Policajtov švagor. Americký film si zvolilo 220-tisíc mladších divákov (16,3 %), v 12+ ich bolo 335-tisíc (14,3 %).

Na Troch kráľov odštartovala RTVS na Jednotke spin-off Doktora Martina, komediálny seriál Strážmajster Topinka. V komerčnej cieľovke si jeho pilotnú časť zaplo 220-tisíc divákov (14,9 %) a celkovo 442-tisíc ľudí (17 %), čím sa v univerzálnej cieľovke stal dvojkou trhu.

Najsledovanejším programom dňa boli Noviny TV Joj, ktoré dovedna videlo  730-tisíc divákov (28,9 %). U mladšieho publika malo spravodajstvo 350-tisíc divákov (25,4 %).

V komerčnej cieľovke viedla Markíza v hlavnom vysielacom čase aj v sobotu. Reprízu americkej komédie Skús ma rozosmiať si z ponuky televízií zvolilo 310-tisíc divákov v 12 – 54 (25,2 %) a 415-tisíc celkovo (19,2 %).

Jednotka zaradila slovenskú klasiku Sváko Ragan. Posledný diel trilógie videlo 218-tisíc ľudí v komerčnej cieľovke (17 %). V 12+ si tento film pozrelo 488-tisíc divákov (21,1 %), vďaka čomu sa RTVS stala v sobotu večer lídrom v univerzálnej cieľovke.

Joj nasadila v sobotu večer nemeckú komédiu Najkrajší deň. Tú si zaplo 208-tisíc divákov v 12 – 54 (17 %) a v 12+ ich bolo 286-tisíc (13,4 %).

Najsledovanejším programom bolo v sobotu Počasie na Markíze. Nenechalo si ho ujsť 358-tisíc divákov v komerčnej cieľovke (29,9 %) a 629-tisíc celkovo (27,3 %).

V piatok večer sa v univerzálnej cieľovke opäť najviac darilo RTVS, ktorá na Jednotke ponúkla film Doktor Martin: Záhada v Beskydách. Ten sledovalo 443-tisíc divákov (20 %), do užšej cieľovky 12 – 54 spadalo 191-tisíc z nich (15,6 %).

Markíza bola lídrom v komerčnej cieľovke s reprízou filmu Harry Potter a Tajomná komnata, ktorý si zvolilo 245-tisíc divákov v 12 – 54 (22,6 %). V 12+ išlo o 278-tisíc ľudí (14,6 %).

Joj ponúkla v piatok večer katastrofickú drámu More v plameňoch, ktorá prilákala 195-tisíc divákov v komerčnej cieľovke (16,2 %) a 277-tisíc celkovo (12,9 %).

Najsledovanejším programom boli v piatok Televízne noviny na Markíze. Sledovalo ich 330-tisíc mladších divákov (30,9 %), v cieľovke 12+ zaujali 611-tisíc ľudí (29,3 %).

  • Tlačiť
  • 1

Tagy IQ Taxi, Markíza, RTVS, sledovanosť, Strážmajster Topinka, TV Joj, záchranári