Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Sledovanosť cez Veľkú noc: najviac divákov v 12 – 54 mali Susedia

03.04.2018, 12:03 | pol | © 2018 News and Media Holding

Veľkonočné sviatky priniesli tradične upravenú štruktúru staníc, ktoré zaradili aj viacero premiérových filmov vrátane oceňovaného českého filmu Baba z ľadu na Jednotke. Najviac mladých divákov mal však seriál Susedia. V 12+ boli najsledovanejšie pondelkové Televízne noviny Markízy.

  • Tlačiť
  • 0

Markíza ani na sviatočný Veľkonočný pondelok nevynechala Susedov, ktorých si pozrelo 402-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 27,5 percenta. V 12+ mal sitkom 604-tisícové publikum (24 %).

Joj konkurovala premiérovým Inkognitom, ktoré si zvolilo 273-tisíc mladších divákov (19,1 %) a 516-tisíc v 12+ (21 %). Hádanie povolaní sa prekrývalo čiastočne aj sa premiérovou slovenského filmu Pani Dokonalá na Markíze. Ten mal 290-tisíc mladších divákov (26,1 %) a 423-tisíc v 12+ (22,6 %).

Na Jednotke šla v pondelok slovenská premiéra snímka Baba z ľadu, ocenená Českým levom ako najlepší film vlaňajška. Videlo ho 185-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (13,2 %) a 352-tisíc celkovo (14,7 %).

V 12+ boli najsledovanejším programom pondelka aj celého veľkonočného obdobia Televízne noviny na Markíze so 653-tisíc divákmi (28 %). V 12 – 54 mala spravodajská relácia 378-tisíc divákov (29,4 %).

Nedeľný večer priniesol pozíciu lídra u mladých takisto Markíze, ktorej Superstar oproti predošlému týždňu o čosi podrástla. Posledný kastingový zostrih speváckej šou videlo 376-tisíc divákov v 12 – 54 (26,3 %), v 12+ ich bolo 501-tisíc (20,8 %).

V siedmom nebi na Joj si pozrelo 298-tisíc mladších divákov (21,7 %), v 12+ to bolo znova viac ako dvakrát toľko – 621-tisíc (27 %). Seriál Inšpektor Max na Jednotke mal 192-tisíc divákov v komerčnej cieľovke (13 %) a 374-tisíc celkovo (14,8 %).

V sobotu bol najsledovanejším programom v komerčnej cieľom film Hotel Transylvánia 2 na Markíze, ktorý sledovalo 279-tisíc mladších divákov (23,8 %). V 12+ ich bolo 325-tisíc (16,1 %).

Joj večer zaradila snímku Muž na pravom mieste, ktorú uprednostnilo 155-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (13,7 %). U univerzálneho publika mal film 244-tisíc divákov (12,7 %).

Jednotka vysielala dvojdielny film Salón sestier Fontanových, prvú časť trvajúcu do 22:20 sledovalo 183-tisíc divákov (9,1 %), z toho 78-tisíc mladších (6,7 %).

Na Veľký piatok viedla s filmom Joj, snímku Dobrý dinosaurus si pozrelo 312-tisíc mladších divákov (25,3 %) a 421-tisíc v 12+ (19,7 %).

Na Markíze išiel film V srdci mora, ktorý oslovil 254-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (21,6 %) a 367-tisíc celkovo (18,1 %).

Dvojdielny film Biblia: Ježiš si na Jednotke v prípade prvej časti zaplo 199-tisíc ľudí (9 %), v 12 – 54 to bolo 98-tisíc divákov (7,8 %).

Najsledovanejším programom dňa bolo Najlepšie počasie na Joj. Podľa peoplemtrov mala predpoveď 347-tisíc mladších divákov a 621-tisíc celkovo (share 27, 5% v oboch cieľovkách).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Jednotka, Markíza, RTVS, sledovanosť, Superstar, Susedia, TV Joj, V siedmom nebi

Diskusia (0 reakcií)