Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Sledovanosť: ako sa pri štarte darilo diskusii Na hrane a Zlatým časom

13.09.2019, 15:33 | pol | © 2019 News and Media Holding

Televízia Joj vrátila vo štvrtok večer po desiatich rokoch do svojej programovej štruktúry politickú debatu. Moderátor Michal Magušin (na fotografii) hostil v relácii Na hrane ako prvú dvojicu Bélu Bugára z Mosta-Híd a Michal Trubana z Progresívneho Slovenska.

  • Tlačiť
  • 0

Diskusii Na hrane vyhradila Joj slot vo štvrtkovom prime-time, vysielať sa bude po premiérach Inkognita o 21:50.

Joj informovala, že prvé vydanie si 12. septembra pozrelo dovedna 238-tisíc divákov v univerzálnej cieľovej skupine 12+. Stanici to prinieslo u celého publika trhový podiel 16 percent.

Po celý čas konkurovala novej relácii reality šou Farma na Markíze, ktorá štartovala o zhruba desať minúť skôr a o 20 minút neskôr sa tiež končila.

Farmu sledovalo celkovo 311-tisíc divákov pri trhovom podiele 21,3 percenta. V komerčnej cieľovke 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Farma, Horná Dolná, Inkognito, Jednotka, Markíza, Na hrane, sledovanosť, TV Joj, Zlaté časy

Diskusia (0 reakcií)