Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Showdance vyhrala Zuzana Mauréry. Sledovanosť finále s Dianou Mórovou úvodný priamy prenos neprekonala

11.05.2010, 13:00 | Lukáš Kočišek | © 2010 News and Media Holding

Sledovanejší bol včera na Joj Panelák aj hlavné spravodajstvo. Markíza dosahovala po 20:00 podpriemerné výkony.

  • Tlačiť
  • 2

tv_joj_logo_3D

Včerajšie vyvrcholenie jarného ťažiskového projektu TV Joj Showdance patrilo k nasjledovanejším kolám tanečnej súťaže, napokon neprekonalo úvodné promom "vybičované" vydanie z konca marca. S trhovým podielom 26,1 % v primárnej cieľovej skupine 12-54 išlo podľa informácií Mediálne.sk o druhý najúspešnejší prenos. Sledovanejší bol včera Panelák aj hlavné spravodajstvo.

Finále licencovanej tanečnej šou sa začalo po 21:30 a trvalo necelé dve hodiny. U mladších divákov bola o niečo úspešnejšia Markíza s filmom Stroskotaná láska (30,3 %), seriálom Poisťovňa šťastia (29,0 %) a reláciou 112 (26,8 %) Vo všetkých prípadoch ide o podpriemerné hodnoty. Vysoko nadpriemerne sa na Joj darilo Paneláku (30,2 %), romantický film Staronový začiatok na Jednotke v 12-54 tradične prepadol s podielom 11,3 %.

showdance_finale

Zdroj: TV Joj

Víťazstvo herečky Zuzany Mauréry nad kolegyňou Dianou Mórovou si v cieľovej skupine 12+ pozrelo 24,2 % divákov, teda približne 328-tisíc. Nižšie výkony v nej dosiahla aj Markíza so Stroskotanou láskou (24,6 %), Poisťovňou šťastia (26,5 %) a 112 (24,9 %). Jednotka sa vďaka starším divákom vyšplhala so Staronovým začiatkom (17,6 %) do nadpriemeru, Reportéri (12,0 %) a Vraždy v Durham County už však prepadli (9,3 %).

Showdance bolo mierne úspešnejšie u mladších divákov, všetkých sedem priamych prenosov si v 12-54 pozrelo priemerne 26,8 % divákov oproti 24,5 % v 12+. Priemerne k obrazovkám prilákalo 383-tisíc divákov.

Najúspešnejšie bolo prvé vydanie z 29. marca s podielom 37,8 % v 12-54, najslabšie týždeň na to s 24,1 %. Po dvoch prenosoch Joj presunula tanečnú šou z 20:15 na 21:15 a do pôvodného vysielacieho času vrátila Panelák. Aj v neskoršom vysielacom čase lákala k obrazovkám približne štvrtinu mladších divákov.  

Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.

Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako web o sledovanosti TV Joj TVmeter.sk, webová stránka STV, PMT, teletext TV Markíza a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.

Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 17:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine. Sezónny priemer je priemer týždenných podielov v období od septembra do júna v danej cieľovej skupine.

Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje TNS na objednávku PMT. Členmi PMT sú STV, Markíza, JOJ, Ta3 a Asociácia mediálnych agentúr.

  • Tlačiť
  • 2