Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Seriál Som mama štartoval na Joj ako trhová jednotka

06.09.2018 | pol

Diskusia (3 reakcie) Pravidlá diskusie

06.09.2018 | OliWer1

Akože tlieskam Farkašovskej, že svoje materstvo sa jej darí (?) speňažiť, ale svojho času o nej koloval taký vtip, že Farkašovská aj na otázku, koľko je hodín, odpovie: Som mama!

06.09.2018 | jannys

Som matka, Moja matka varí lepšie ako tvoja matka, Dovidenia stará matka...

13.09.2018 | muchomuurka

Hm ľuďom sa vždy páčili figúrky, ktoré sa tvárili hlúpejšie než bežné publikum. Zažila som ju i naživo a nebolo to nič, čo by ma obohatilo. Dá sa povedať, že sa objavila ženská verzia Drišľaku. Tak to hlavná protagonistka komerčne využila. Videla som jeden diel a nebyť ostatných kvalitných hercov ako Kanócz ostrieľaných hracovníkov, ani to nedopozerám. Ale som si istá, že svoje publikum bude mať. Pokiaľ to má byť medzištádium ku lepšej seriálovej tvorbe, nejako to prežijem. Všetci, aj herci, musia jesť a hrajú v tom čo im ponúknu. Slabinou je dnes skôr neochota televízií ísť do formátu, ktorý nerobí z diváka ťuťmáka.