Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Seriál Som mama štartoval na Joj ako trhová jednotka

06.09.2018, 12:35 | pol | © 2018 News and Media Holding

Ďalší nový seriál TV Joj Som mama sa uviedol pri štarte ako líder trhu. Novinka však mala slabšie čísla ako Ministri či Sestričky. Komerčné stanice v stredu večer oslabila Jednotka, ktorá vysielala prípravný zápas slovenskej futbalovej reprezentácie.

  • Tlačiť
  • 3

Prvú časť seriálu Som mama si v stredu na Joj pozrelo 206-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 20,2 percenta. Joj to stačilo na pozíciu lídra. V 12+ mala novinka 333-tisíc divákov (16,7 %).

Nasledujúci druhý diel z dvojporcie so začiatkom o 21:20 sledovalo na Joj 172-tisíc mladších divákov (18,4 %) a 281-tisíc v 12+ (15,9 %).

V porovnaní so zvyšnými seriálovými novinkami jesennej sezóny bola na tom Som mama horšie – seriál Markízy Sestričky mal v utorok večer 283-tisíc mladších divákov, Ministri na Joj vysielaný po 22. hodine 223-tisíc.

Konkurenciou pre Som mama bola premiérová časť zábavnej kvízšou Dobre vedieť! na Markíze. Uprednostnilo ju 170-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (16,9 %) a 328-tisíc v 12+ (16,6 %).

Viac divákov nemala následná Farma so začiatkom o 21:40, ktorá sa Markíze dostáva do prime-timeového podpriemeru. Stredajšiu časť sledovalo 156-tisíc mladších divákov (18,6 %) a 277-tisíc v 12+ (17,5 %).

Výraznú časť divákov si uchmatla večer aj Jednotka s prípravným futbalovým zápasom Slovensko – Dánsko. Sledovanejší prvý polčas po 20:40 videlo 158-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (15,6 %) a 315-tisíc celkovo (16 %). Druhú polovicu duelu dopozeralo 142-tisíc mladších divákov (17,3 %) a 276-tisíc v 12+ (17,6 %).

V rebríčku najsledovanejších programov dňa sa oproti utorku nič nezmenilo – viedlo Počasie, ktoré sledovalo na Markíze 268-tisíc mladších divákov (29,2 %) a 508-tisíc v 12+ (27,4 %).

Podvečerný seriál markízy Oteckovia bol znova silnejší ako večerná ponuka televízií – tentoraz oslovil 253-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 39,6 percenta. U celého publika to bolo 393-tisíc ľudí (30,9 %).

  • Tlačiť
  • 3

Tagy Dobre vedieť, Farma, Jednotka, Markíza, Oteckovia, sledovanosť, TV Joj