Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Seriál Semafor bol na úvod lídrom trhu

14.03.2018, 11:24 | Martin Poláš | © 2018 News and Media Holding

Premiérový seriál Joj Semafor sa v utorok s prvou časťou uviedol ako líder trhu. S následným druhým dielom časť divákov stratil a podielovo sa priblížil šou Markízy Najväčší víťaz. Najsledovanejším programom dňa u mladých boli opäť Oteckovia.

  • Tlačiť
  • 0

Semafor si o 20:35 na Joj zaplo 258-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 22,1 percenta. V 12+ mala novinka 432-tisíc divákov (19,7 %).

Druhú časť komediálneho seriálu štartujúcu o 21:20 sledovalo 203-tisíc mladších divákov a 332-tisíc celkovo (17,2 %).

Markíza počas oboch dielov Semaforu vysielala svoju šou o chudnutí Najväčší víťaz. Tá zaznamenala sledovanosť 204-tisíc divákov v komerčnej cieľovke (18,6 %). V 12+ si program zvolilo 313-tisíc ľudí (15,3 %).

Jednotka v utorok večer vysielala film Anna Kareninová, uprednostnilo ho 155-tisíc divákov (7,4 %). V 12 - 54 mala snímka 61-tisíc divákov (5,4 %). 

Kým po 20:30 ťahala Markíza za kratší koniec, jednoznačne znova dominovala v podvečernom slote, kde sa môže momentálne spoľahnúť na seriál Oteckovia.

Denný seriál opäť evidoval vysoko nadpriemerný share 36,9 percenta u mladších divákov, kde bol s 327-tisícovým publikom najsledovanejším programom dňa.

V širšej cieľovke 12+ si Oteckov v utorok pozrelo 518-tisíc divákov pri trhovom podiele 28,8 percenta. Šou Moja mama varí lepšie ako tvoja v tom čase sledovalo 136-tisíc mladších divákov (15,8 %) a 321-tisíc v 12+ (18,3 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Markíza, Najväčší víťaz, Oteckovia, Semafor, sledovanosť, TV Joj

Diskusia (0 reakcií)