Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Seriál Inšpektor Max finišoval so 400-tisíc divákmi

09.04.2018, 16:05 | Martin Poláš | © 2018 News and Media Holding

RTVS cez víkend dovysielala koprodukčný seriál Inšpektor Max, ktorý sa lúčil ako trojka trhu a zároveň s tretím najvyšším ratingom. V čele sledovanosti bola Markíza so Superstar, v sobotu viedla s komédiou a v piatok so seriálom Milenky.

  • Tlačiť
  • 0

Markíze oproti Veľkej noci klesol počet mladších divákov pri Superstar na 310-tisíc, spevácka súťaž ale mala zatiaľ najvyšší trhový podiel v 12 – 54, na úrovni 28,4 percenta. Stačilo to aj na pozíciu najsledovanejšieho programu dňa. V 12+ mala licencovaná šou 447-tisíc divákov (22 %).

Joj zaujala s rodinnou šou V siedmom nebi 194-tisíc mladších divákov (18,4 %) a 481-tisíc v 12+. V univerzálnej cieľovke program viedol s podielom 24,5 percenta.

Finále Inšpektora Maxa na Jednotke si pozrelo 400-tisíc divákov pri podiele 17,2 percenta. Z toho mladších bolo 189-tisíc divákov (15,2 %). Záverečný diel bol tretím najsledovanejším – viac divákov mali prvé dve časti.

Celkovo bol Inšpektor Max v nedeľnom slote o niečo slabší ako Tajné životy či Kolonáda a a silnejší ako Doktor Martin. V priemere mal seriál 373-tisíc divákov (15,4 %), kolonáda mala pri prvej sérii priemer 448-tisíc divákov, Tajné životy 464-tisíc a Doktor Martin 292-tisíc. V 12+ dosiahol priemer 11 častí Inšpektora Maxa 169-tisíc divákov (12,6 %).

V sobotu bola na čele ratingového poradie v komerčnej cieľovke relácie Počasie. Na Markíze ju sledovalo 237-tisíc mladších divákov (24 %). V 12+ to bolo 455-tisíc (23,2 %), o štyri tisícky viac malo Najlepšie počasie na Joj (21,7 %).

Večer viedla Markíza s komédiou Bláznivá dovolenka, ktorú si pozrelo 235-tisíc mladších divákov (20,9 % a 309-tisíc celkovo (15,2 %).

Snímku Špión na Joj si zvolilo 192-tisíc mladších divákov (18,3 %) a 310-tisíc v 12+ (16,7 %). V 12+ viedla premiérové Záhady tela na Jednotke so 452-tisíc divákmi (20,8 %). V komerčnej cieľovke mala licencovaná šou 182-tisíc divákov (15,6 %).

V piatok večer sa Markíza presadila prvý raz do líderskej pozície so seriálom Milenky, ktoré v slote nestačili na Prázdniny, ale novinku Hotel zdolali. Milenky sledovalo 278-tisíc mladších divákov pri dosiaľ najvyššom podiele 24,6 percenta. V 12+ mal seriál 413-tisíc divákov (19,5 %).

Spomínaný Hotel videlo 171-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 15 percent, v 12+ to bolo 367-tisíc ľudí (17,3 %).

Jednotka vysielala v piatok odovzdávanie filmových cien Slnko v sieti, ktoré oslovilo 197-tisíc divákov (10,2 %), z toho 86-tisíc mladších (8,3 %). Najsledovanejším programom bolo Počasie Markízy s 321-tisíc mladšími divákmi (30,9 %). Viedlo aj v 12+ s 585-tisícovým publikom (28,8 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy hotel, Inšpektor Max, Jednotka, Markíza, Milenky, RTVS, sledovanosť, Slnko v sieti, Superstar, TV Joj, V siedmom nebi, Záhady tela

Diskusia (0 reakcií)