Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Seriál Delukse a Extrémne premeny štartovali vyrovnane

05.09.2019, 13:52 | pol | © 2019 News and Media Holding

Aj stredajší večer priniesol súboj premiérových formátov komerčných televízií. Markíza a Joj boli tentoraz v komerčnej cieľovke bok po boku s Extrémnymi premenami respektíve seriálom Delukse.

  • Tlačiť
  • 0

Extrémne premeny Slovensko vrátila Markíza do vysielania po dvoch rokoch, formát sa uviedol v stredajšom prime-time trhovým podielom 20,6 percenta v komerčnej cieľovke 12 – 54.

Od produkčne náročného formátu však očakáva televízia viac – priemer v prime-time mal hlavný kanál Markízy v predošlých dvoch týždňoch, teda ešte mimo hlavnej sezóny, nad hranicou 23 percent.

Ročné chudnutie a zmenu životného štýlu dobrovoľníka sledovalo 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)