Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

S novým seriálom viedla Joj v 12+, u mladých mala navrch Markíza

07.01.2020, 12:20 | pol | © 2020 News and Media Holding

Trojkráľový pondelok priniesol štart pôvodného seriálu TV Joj Nový život, ktorý sa uviedol v zdvojenom nasadení. V komerčnej cieľovke ho zdolal film na Markíze, naopak v 12+ novinka viedla. Z víkendových čísel zaujala aj sobotná prehra Zem spieva s komédiou na Joj.

  • Tlačiť
  • 0

Joj stavila na začiatku roka na nový denný seriál v prime-time, ktorý v premiére uviedla počas sviatočného pondelka.

Nový život k obrazovkám prilákal 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Jednotka, Markíza, sledovanosť, TV Joj

Diskusia (0 reakcií)