Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

S novinkou Rozum v hrsti Joj pri štarte viedla

23.05.2019, 14:03 | pol | © 2019 News and Media Holding

Komerčné televízie mali v stredu večer po dlhšom čase voľné pole, keďže na prebiehajúcich majstrovstvách sveta bol voľný deň. Joj to využila na premiéru svojej novej šou Rozum v hrsti. V čase jej vysielania bola lídrom trhu.

  • Tlačiť
  • 0

Uvedenie licencovanej novinky Rozum v hrsti avizovala Joj pôvodne v marci, napokon si šou odložila na máj. Miesto pre novinku našla v stredajšom prime-time.

Prvú časť zábavno-súťažnej šou s Juniorom, Marcelom 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy chart show, Markíza, Oteckovia, Rozum v hrsti, RTVS, sledovanosť, TV Joj

Diskusia (0 reakcií)