Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

S čím bodovali televízie počas Vianoc? Tieto programy mali najviac divákov

27.12.2019, 11:40 | pol | © 2019 News and Media Holding

Kým na Štedrý deň bola celodenným trhovým lídrom v komerčnej cieľovej skupine TV Joj, počas zvyšných dvoch dní vianočných sviatkov už viedla Markíza. Najsledovanejšími reláciami boli v stredu aj vo štvrtok spravodajské formáty.

  • Tlačiť
  • 0

Na Prvý sviatok vianočný najviac divákov z mladšej cieľovky 12 – 54 zaujímalo Počasie na Markíze, ktoré si pozrelo 418-tisíc divákov pri podiele 26,7 percenta. Celkovo mala predpoveď 706-tisícové publikum (26,4 %).

U celého publika mali najviac divákov – 730-tisíc – Noviny TV Joj, vďaka ktorým mala televízia po 19:30 trhový podiel 28,3 percenta v cieľovke 12+. V užšej 12 – 54 mali správy na Jojke 394-tisíc divákov (26,6 %).

Neprehliadnite

Najsledovanejší film z ponuky 25. decembra odvysielali slovenské televízie podvečer – išlo o 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Markíza, RTVS, sledovanosť, TV Joj

Diskusia (0 reakcií)