Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

RTVS mení aj šéfa obchodu, Hauptvogel odchádza

14.09.2017, 17:33 | Martin Poláš | © 2017 News and Media Holding

V rámci manažérskych zmien v RTVS prichádza výmena aj na poste riaditeľa spoločnosti Media RTVS. Novým šéfom obchodu bude Igor Slanina, ktorý nahradí Martina Hauptvogela.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

I. Slanina do RTVS nastupuje od 18. septembra. M. Hauptvogel funkciu zastával od septembra 2012. Do verejnoprávneho telerozhlasu ho priviedol predošlý šéf RTVS Václav Mika, M. Hauptovogel predtým riadil Centrum reklamy v Markíze.

Generálny riaditeľ RTVS Jaroslav Rezník poďakoval M. Hauptvogelovi za odvedenú prácu. „Verím, že sa stretneme pri spolupráci na ďalších spoločných projektoch. Igorovi Slaninovi želám, aby naďalej rozvíjal celé portfólio činnosti Media RTVS ako dôležitej zložky RTVS,“ uviedol.

I. Slanina od roku 2015 pracoval ako riaditeľ akciovej spoločnosti Technické služby Starého Mesta v Bratislave. Známy je predovšetkým z pôsobenia v outdoorovej spoločnosti Akzent Media. V nej pracoval 20 rokov na rôznych manažérskych pozíciách.

Akzent Mediu 13 rokov I. Slanina riadil, z firmy odišiel v roku 2013, keď sa jej vedenie spájalo s BigBoard Slovensko. Momentálne pôsobí pod názvom Akzent Bigboard. Firmu má v portfóliu Joj Media House, pod ktorú patrí aj BigMedia, slovenská jednotka na trhu OOH reklamy zastupujúca viacero firiem vrátane Akzent Bigboardu.

Ako poznamenal I. Slanina, jeho cieľom je pokračovať v Media RTVS v zlepšovaní činnosti a efektivity spoločnosti. „Pôsobenie v Media RTVS vnímam ako novú pozitívnu výzvu v mojej profesionálnej kariére,“ načrtol.

Media RTVS je dcérskou spoločnosťou RTVS, ktorá je exkluzívnym predajcom vysielacieho priestoru vyhradeného pre mediálnu komerčnú komunikáciu v televízii aj rozhlase. Zákonná úprava obmedzuje objem reklamy na verejnoprávnych okruhoch, komerčné príjmy sú teda limitované a pre inštitúciu sú doplnkovým zdrojom financovania.

Za rok 2016 uvádzal RTVS reálne tržby z inzercie na úrovni 5,5 milióna eur, z toho 4,05 milióna v televízii a 1,45 milióna v rozhlase. Najziskovejšie z pohľadu reklamných príjmov sú pre RTVS športové podujatia na čele s hokejovými majstrovstvami sveta, ktoré sa konajú každý rok. Celkové tržby Media RTVS dosiahli podľa webu Finstat.sk vlani 7,7 milióna eur.

Na porovnanie Markíza reportovala vlani pri tržbách z inzercie 77 miliónov eur a Joj 19,7 milióna.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Media RTVS, RTVS

Diskusia (0 reakcií)