Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Rada udelila pokutu Joj za priveľa reklamy, Markíze za product placement

05.06.2019, 15:21 | reb | © 2019 News and Media Holding

Rada pre vysielanie a retransmisiu (RVR) udelila na svojom stredajšom zasadnutí niekoľko pokút. Dve vrátane tej najvyššej v podobe 10-tisíc eur dostala televízia Joj, ktorá si v decembri minulého roka podľa regulátora trikrát neustrážila povolený limit pre reklamné brejky za hodinu. Platiť budú musieť aj RTVS a Markíza.

  • Tlačiť
  • 0

Joj udelila Rada dve sankcie. Spomínanú pokutu vo výške 10-tisíc eur dostala televízia za vysielanie reklamy. Podľa zákona totiž vysielací čas vyhradený reklamným šotom počas jednej celej hodiny nesmie presiahnuť 12 minút.

Televízii tak podľa regulátora urobila v priebehu decembra minulého roka trikrát, v dvoch prípadoch bola reklama dlhšia o 27 sekúnd, v ďalšom ešte o jednu sekundu viac.

Neprehliadnite

Ďalšiu finančnú sankciu 6 638 eur dostala Joj v súvislosti s vysielaním relácie Inkognito na stanici Wau. Vlani decembri a januári tohto roka v ňom neboli titulky pre osoby so sluchovým postihnutím zosynchronizované so zvukovou stopou programu a tiež nezachytávali hovorený prejav tak, aby týmto divákom umožnil porozumieť obsahu.

Markíze udelili pokutu za Teleráno

Správne konanie voči Joj začala RVR aj pre televízny program 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Rada pre vysielanie a retransmisiu

Diskusia (0 reakcií)