Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Prvé Áno, šéfe! si v 12-54 pozrelo 21,8 % divákov

08.03.2011, 16:31 | Lukáš Kočišek | © 2011 News and Media Holding

Tisíc a jedna noc včera zrazila Panelák na podiel 18,8 % v 12-54. Na Joj odštartovali v podpriemere premiérové seriály Profesionáli a Mafstory.

  • Tlačiť
  • 41

markiza_joj_loga.gif

Najvyšší trhový podiel po 20:00 si včera na Joj vybojovala premiéra novej gastronomickej šou Áno, šéfe! (21,8 % v 12-54 a 20,1 % v 12+), so štartom pred 22:15. Napriek tomu ide stále o mierny podpriemer. Prekrývala sa so záverom SuperStar, nadpriemerne výkonnými Nočnými Televíznymi novinami (39,1 % v 12-54 a 38,4 % v 12+) a väčšou časťou Partičky (33,1 % v 12-54 a 31,3 % v 12+), ktorá skončila s výsledkom na úrovni priemeru stanice.

Markíze sa s tureckou telenovelou Tisíc a jedna noc darí zatláčať konkurenčný Panelák na TV Joj do čoraz hlbších podpriemerov. Včera si ho v strategickej cieľovej skupine 12-54 pozrelo 18,8 % divákov. Tisíc a jedna noc bola najsledovanejším programom dňa s podielom 45,1 %. Rovnaký post jej prinálaží aj v 12+, k obrazovkám pritiahla celkovo 1 098 000 divákov (51,0 %), kým Panelák 333-tisíc (15,8 %).

zidek_ano_sefe_TV Joj

Po skončení Tisíc a jednej noci časť divákov prepla na Panelák, ktorý zaznamenal v závere najvyššiu sledovanosť. Diel Hviezdna rota v rámci Česko Slovenskej SuperStar (45,3 % v 12-54 a 41,6 % v 12+) mal z tohto dôvodu o niečo slabší štart, po začiatku premiérových Profesionálov (18,0 % v 12-54 a 16,2 % v 12+) na Joj sa však diváci k Markíze opäť vrátili. Profesionáli skončili v 12-54 s ešte nižším podielom ako Panelák.

Joj pokračovala s premiérovou vlastnou tvorbou aj po 23:00, štart novej série Mafstory udržal pri obrazovkách 20,8 % mladších divákov. Markíza v tom čase vysielala film Max Havoc: Ohnivý kruh s podielom 29,1 %.

Markíze sa darilo aj popoludní, dvojslot so sitcomom Priatelia (35,8 % a 37,8 % v 12-54) po 15:00 dominoval nad reprízou prvej série seriálu Kosti (15,3 % v 12-54) na Joj. Tá počnúc včerajškom nahradila neúspešný vlastný formát Tajný sen. V hlbokom podpriemere sa drží aj šou Chutíš mi (14,8 % v 12-54), ktorú ešte výraznejšie porazil Dr. House (40,4 % v 12-54).  

Celodenne dosiahla včera Markíza podiel 37,9 % v 12-54, Joj zaznamenala hodnotu 18,7 %. Nasledovali Joj Plus (3,6 %), Doma (1,8 %) a Ta3 (1,3 %).

Prehľad včerajšej sledovanosti (12-54)

TV Markíza

  • Dr. House - 200-tisíc, 5,8 % / 40,4 %   
  • Prvé Televízne noviny - 270-tisíc, 7,9 % / 43,8 %   
  • Reflex - 242-tisíc, 7,1 % / 34,3 %   
  • Bez servítky - 275-tisíc, 8,0 % / 33,7 %   
  • Televízne noviny - 446-tisíc, 13,0 % / 44,9 %
  • Tisíc a jedna noc - 574-tisíc, 16,8 % / 45,1 %
  • Česko Slovenská SuperStar - 492-tisíc, 14,4 % / 45,3 %       
  • Nočné Televízne noviny - 288-tisíc, 8,4 % / 39,1 %   
  • Partička - 180-tisíc, 5,3 % / 33,1 %   

TV Joj

  • Chutíš mi - 73-tisíc, 2,1 % / 14,8 %
  • Noviny o 17:00 - 100-tisíc, 2,9 % / 16,2 %
  • Promi Noviny - 135-tisíc, 3,9 % / 19,4 %
  • Súdna sieň - 189-tisíc, 5,5 % / 23,3 %   
  • Krimi Noviny - 251-tisíc, 7,3 % / 26,6 %
  • Noviny - 335-tisíc, 9,8 % / 31,8 %
  • Panelák - 238-tisíc, 7,0 % / 18,8 %   
  • Profesionáli - 190-tisíc, 5,6 % / 18,0 % 
  • Áno, šéfe! - 147-tisíc, 4,3 % / 21,8 % 
  • Mafstory - 70-tisíc, 2,0 % / 20,8 %  

Vývoj sledovanosti Česko Slovenskej SuperStar (12-54)

  • Česko Slovenská SuperStar (pondelok 7. marec 2011) - 492-tisíc, 14,4 % / 45,3 %
  • Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 6. marec 2011) - 642-tisíc, 18,6 % / 45,9 %
  • Česko Slovenská SuperStar (pondelok 28. február 2011) - 559-tisíc, 16,2 % / 51,1 % 
  • Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 27. február 2011) - 630-tisíc, 18,2 % / 45,4 %
  • Česko Slovenská SuperStar (pondelok 21. február 2011) - 597-tisíc, 17,3 % / 52,6 %
  • Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 20. február 2011) - 621-tisíc, 18,0 % / 47,3 %

Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.

Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako webové stránky STV a spoločnosti PMT, teletexty STV, TV Markíza, TV Joj a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.

Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 17:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine. Sezónny priemer je priemer týždenných podielov v období od septembra do júna v danej cieľovej skupine.

Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje TNS na objednávku PMT. Členmi PMT sú STV, Markíza, JOJ, Ta3 a Asociácia mediálnych agentúr.

  • Tlačiť
  • 41