Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Príliš osobná známosť zdolala v otváracom víkende prvú evitovku

20.01.2020, 17:45 | Michal Korec

Prvotné očakávania sa naplnili: film Príliš osobná známosť uspel u divákov už počas otváracieho víkendu. Snímka má síce viac dramatických miest ako zrejme diváčky čakali, ale tvorcovia v nich môžu vidieť šancu vytiahnuť viac sĺz a vreckoviek. Prvá evitovka Všetko alebo nič bola hit ako remeň s otváracím víkendom 64 931 divákov. Príliš osobná známosť túto métu pokorila.

  • Tlačiť
  • 6

Tagy

kiná

Príliš osobná známosť dokazuje po troch rokoch, že diváci sa naučili chodiť v húfoch na nové slovenské filmy a rekordy sa prepisovali niekoľko ráz. Ale aj to, že prvá evitovka sa stala obľúbenou komédiou, diváčky si na ňu pamätajú zväčša v dobrom a boli ochotné ísť aj na ďalší počin podľa známej predlohy.

V slovenských kinách automaticky neplatí, že každá ženská komédia bude hit a zaskóruje otvárací víkend na úrovni 50-tisíc divákov. Okrem prvej evitovky sa na túto métu podarilo siahnuť iba decembrovej komédii Šťastný nový rok (53 030 divákov) a v apríli 2017 aj Cuky Luky Filmu (53 144). Ostatné slovenské či české komédie oslavujú už pri otváracom víkende so zhruba 20-25 tisíc divákov a možnej následnej návštevnosti.

Príliš osobná známosť však zvalcovala kiná razantne – za prvý víkend má 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 6

Tagy kiná