Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Presun Hornej Dolnej prospel, Kredenc sa vrátil s rekordom

20.10.2015, 13:52 | Martin Poláš | © 2015 News and Media Holding

Návrat Hornej Dolnej do pondelkového slotu, v ktorom začiatkom roka dosahovala rekordné čísla, sa Markíze vyplatil. Bez konkurencie Česko Slovensko má talent komediálny seriál rástol a zaznamenal najlepšie čísla v rámci série. Pomohlo to aj nadväzujúcemu Kredencu, ktorý si pripísal historicky najvyšší share.

  • Tlačiť
  • 0

Pondelkovú Hornú Dolnú videlo po 20:30 na Markíze 525-tisíc divákov z komerčnej cieľovky, pričom tohtosezónne maximum dosiaľ držala prvá epizóda z 9. septembra, ktorú videlo 479-tisíc mladších divákov.

V novom nasadení si seriál Markízy zvýšil share na 45,3 percenta. Historickým maximom Hornej Dolnej je trhový podiel 50,7 percenta z 9. februára tohto roka.

V univerzálnej cieľovke 12+ sledovalo ostatnú epizódu 746-tisíc divákov pri podiele 35,8 percenta. Seriál Markízy bol najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľovkách.

Joj v pondelok konkurovala Inkognitom, ktoré uprednostnilo 154-tisíc divákov z komerčnej cieľovky. Zábavná relácia mala share 13,4 percenta. V 12+ ju videlo dovedna 364-tisíc divákov pri podiele 17,7 percenta.

Markíze sa nadpriemerne darilo aj po 22. hodine, keď do vysielania vracala Kredenc – v dvojitom nasadení s premiérou a reprízou. Na nový diel skečšou bolo zvedavých 347-tisíc divákov z cieľovky 12 – 54, čo znamenalo historicky najsilnejší rating relácie s výnimkou silvestrovského vydania.

Kredenc mal pri premiérovej epizóde share 38,4 percenta, čo je doterajšie maximum formátu. V 12+ sledovalo reláciu 464-tisíc divákov pri podiele 28,9 percenta. Reprízovaná časť o 22:30 klesla na 201-tisíc mladších divákov (31,5 %) a 276-tisíc v 12+ (23,9 %).

Komediálny seriál Dvojičky na Joj sledovalo po 22. hodine 84-tisíc mladších divákov pri podiele 10,9 percenta. V univerzálnej cieľovke to bolo 147-tisíc divákov, share bol takmer identický ako v užšej cieľovke – 10,6 percenta.

Joj sa darilo opäť v podvečernom slote po 18. hodine, kde Markíze nič nespravila výmena Kukučky za Rodinné prípady. Tie dosiahli podpriemerný share 16,3 percenta, videlo ich 131-tisíc mladších divákov. Kuchársku šou Moja mama varí lepšie ako tvoja uprednostnilo 205-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 26 percent.

Varenie s mamami malo tesne navrch aj v 12+, keď reláciu dovedna sledovalo 338-tisíc divákov (22,1 %), Rodinné prípady si zvolilo 326-tisíc divákov (20,9 %).

Kukučku si na menšej stanici Doma v pondelok po 16:30 našlo 54-tisíc mladších divákov (10,2 %), u širšieho publika 12+ to bolo 185-tisíc ľudí (17,5 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Dvojičky, Horná Dolná, Inkognito, Kredenc, Markíza, sledovanosť, TV Joj

Diskusia (0 reakcií)