Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Premiéra: Prvé sekundy súťažnej šou Markízy Heslo za milión

04.09.2008, 16:57 | Radoslav Augustín | © 2008 News and Media Holding

Prvé vydanie expresne zakúpenej šou sa začne 12. septembra celebritným špeciálom.

  • Tlačiť
  • 3

markiza_logo_3d-1.gif

Prvá časť novej šou TV Markíza Heslo za milión bude podobne ako pri iných, neštandardná. Jej pravidlá vysvetlia súťažiace celebrity.

filip_tuma_markiza.jpg


Markíza skúsila novú tvár, herca z Paneláku TV Joj Filipa Tůmu.

Známe osobnosti sú prítomné aj v bežných vydaniach novej šou, celebrita je podľa pravidiel vždy súčasťou tímu. Pre špeciálne pilotné vydanie Markíza využila tváre seriálu Ordinácia v ružovej záhrade ako Zdenu Studenkovú alebo Jozefa Vajdu.

Hodinová šou v licencii FremantleMedia v domácej produkcii Markízy sa objaví prvýkrát 12. septembra. Režisérom bude Pepe Majeský.

Návrat súťaží do prime-time Markízy po dvoch rokoch bude neštandardný: Heslo za milión dostane čas každý druhý týždeň. V piatok večer sa bude nablýskaná šou striedať so zábavným matuzalemom Aj múdry schybí. Konkurenciu bude tvoriť talkšou Takí sme boli na Jednotke a Panelák na Joj.

Príprava šou bola expresná. Markíza ju kúpila len koncom júla, vysielať sa bude už 12. septembra. Million Dollar Password je upravenou adaptáciou takmer 50 ročného amerického formátu Password. Viac o nákupe šou, formáte a pravidlách.

Scéna šou Heslo za milión

Celá galéria.

heslo_za_milion_markiza.jpg

  • Tlačiť
  • 3