Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Prázdniny si aj s druhou časťou postrážili výrazný náskok

26.01.2017, 14:42 | pol | © 2017 News and Media Holding

Komediálny seriál TV Joj Prázdniny si aj v prípade druhej časti udržal pozíciu trhového lídra, v komerčnej cieľovke bol zároveň najsledovanejším programom dňa. Televízii opätovne pomohol k výraznému prvenstvu v prime-time, hoci oproti úvodnej epizóde zľahka klesol.

  • Tlačiť
  • 0

Druhý diel Prázdnin si v stredu na Joj pozrelo 422-tisíc mladších divákov, čo Joj prinieslo trhový podiel 35,2 percenta. V 12+ mal seriál 657-tisíc divákov (30,2 %). V porovnaní so štartom seriál spred týždňa ide o mierny pokles – v komerčnej cieľovke mala úvodná epizóda share vyše 38 percent.

Markíza v stredu nasadila premiérovú Chart Show, ktorú uprednostnilo 174-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov (16,5 %), v 12+ program videlo 263-tisíc ľudí (13,6 %).

Markíza sa podľa audienčnej krivky dostala do čele s druhou polovicou hudobnej relácie po konci seriálu na Joj. Tá naň nadviazal českou komédiou Kameňák 3 trvajúcou do polnoci. Sledovalo ju 113-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (17,2 %) a 182-tisíc celkovo (15 %).

Jednotka v stredu vysielala film Schindlerov zoznam, stanici priniesol podiel 10,5 percenta v širšej cieľovke a sledovanosť 176-tisíc divákov. Mladších divákov bolo 103-tisíc divákov (11,4 %).

Joj si držala líderstvo aj počas správ a v podvečere. Moja mama varí lepšie ako tvoja sa presadzuje aj proti Susedským prípadom, ktorými Markíza nahradila Koleso šťastia.

Varenie s mamami v stredu sledovalo 190-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (21,6 %) a 354-tisíc v 12+ (19,9 %). Scripted reality Markízy uprednostnilo 145-tisíc mladších divákov (16,4 %) a 264-tisíc celkovo (14,8 %).

Výkon hlavnej stanice Joj v prime-time medzi 19. a 23. hodinou dosiahol úroveň 25,5 percenta. Markíza bola v stredu večer na 18 percentách. Joj viedla aj celodenne – o 1,4 percentuálneho bodu.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy chart show, Jednotka, Markíza, Moja mama varí lepšie ako tvoja, Prázdniny, RTVS, sledovanosť, Susedské prípady, TV Joj

Diskusia (0 reakcií)