Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Prázdniny sa lúčili ako líder, aj na záver zdolali Chart Show

23.03.2017, 12:15 | pol | © 2017 News and Media Holding

Komediálny seriál Prázdniny bol aj v prípade poslednej časti prvej série trhovým lídrom a v tomto prípade aj najsledovanejším programom dňa. Viedol nad Chart Show, ktorá dostane budúci týždeň nového protivníka – Panelák.

  • Tlačiť
  • 0

Desiaty diel Prázdnin sledovalo v stredu večer 330-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 28,8 percenta. V 12+ mal seriál 488-tisíc divákov (22,9 %).

Chart Show na Markíze sledovalo 208-tisíc mladších divákov pri podiele 20,8 percenta. V 12+ mala hudobná šou 323-tisícové publikum (17,2 %). Do vedenia šla Chart Show až po finiši seriálu na Joj.

Prázdniny priniesli Joj v prvých týždňoch tohto roka istotu v stredajších večeroch, kde si desať týždňov udržiavali pozíciu lídra. A to aj napriek tomu, že počet divákov bol na konci série nižší ako na začiatku, keď novinka pri štarte prilákala takmer 700-tisíc divákov v univerzálnej cieľovke.

Celkový priemer Prázdnin je u mladšieho publika 351-tisíc divákov (share 29,6 %), v 12+ evidoval seriál priemernú sledovanosť 535-tisíc divákov a podiel 24,6 percenta.

Ako dopĺňa Joj v tlačovej správe, Prázdniny boli najsilnejšie u diváčok vo veku od 35 do 44 rokov, kde mal seriál priemerný rating 18,2 percenta. Z teritoriálneho hľadiska sa mu najviac darilo v Trenčianskom (sledovanosť 13,2 %) a Nitrianskom kraji (sledovanosť 12,9 %).

Joj už skôr potvrdila, že seriál dostane pokračovanie. Televízia počíta aj v druhej sérii s nezmenenou zostavou hercov. V stredajšom prime-time štartuje od 29. marca Panelák, ktorý pôjde v dvoch častiach za sebou.

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)