Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Prázdniny pri návrate viedli, Vlkov Joj sťahuje z utorkov

22.02.2018, 12:18 | Martin Poláš | © 2018 News and Media Holding

Televízia Joj bola v stredu lídrom v prime-time s návratom rodinného komediálneho seriálu Prázdniny, ktorý mal vyššiu sledovanosť ako Chart Show na Markíze. Naopak, Joj neteší seriál Vlci, ktorý televízia po podpriemerných výkonoch sťahuje z utorkového prime-timeu.

  • Tlačiť
  • 1

Prvý diel druhej série Prázdnin si v stredu večer po 20:35 pozrelo 303-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 27,3 percenta. V 12+ mal seriál 476-tisíc divákov (22,8 %).

Markíze patrilo miesto trhovej dvojke s hudobnou šou Chart Show. Videlo ju 202-tisíc mladších divákov (19,4 %) a 315-tisíc celkovo (16 %).

Jednotka v stredu večer vysielala Ligu majstrov. Prvý polčas duelu FC Sevilla – Manchester United si pozrelo 207-tisíc divákov (9,7 %), z toho 88-tisíc v 12 – 54 (7,8 %). Druhé dejstvo videlo 173-tisíc divákov (10,4 %), z toho 84-tisíc mladších (9,3 %)

Najsledovanejším programom dňa v komerčnej cieľovke bol opäť podvečerný seriál Markízy Oteckovia. V stredu po 17:55 ho sledovalo 346-tisíc mladších divákov (36 %). V 12+ evidoval 542-tisíc divákov (28,8 %).

Počas stried sa po novom bude vysielať aj seriál Vlci. Ten Joj sťahuje z utorkového prime-timeu, kde sa nedokázal presadiť. Od marca pôjde v stredu o 21:55 po Prázdninách, na utorok chystá Joj filmy. 

Joj avizovala dovedna 40 častí Vlkov. V prvom januárovom týždni zaradila tri, postupne sa periodicita znížila na jednu časť týždenne. Televízii zostáva ešte zhruba polovica dielov.

Priemerná sledovanosť doteraz odvysielaných časti je 185-tisíc divákov v komerčnej cieľovke pri podiele 16,4 percenta. Prvá utorková epizóda z tohto týždňa však bola na doterajšom minime – 10,3 percenta. V 12+ je priemer 419-tisíc divákov (19,6 %).

  • Tlačiť
  • 1

Tagy Jednotka, Liga majstrov, Markíza, Oteckovia, Prázdniny, RTVS, sledovanosť, TV Joj, vlci